Hop til indhold

Bell - Proffesionel Thai Massage Middelfart

Featured Replies

Skrevet

Aften 

ALDRIG som i ALDRIG har jeg besøgt så lækker en klinik før. Der var rent, god briks, lækkert bad og hygge med stearinlys. virkeligt lækkert.

Pigen Bell gav mig en rigtig fin massage hvor hun kom godt igennem min krop. Hvad der ydes står i annoncen og skal bestilles på forhånd. Jeg valgte en gang massage til 500 kr. massagen var alle pengene værd.

Hvis pigen er tro mod sin forretningsmodel kommer hun til at leve godt der i mange år.

Kommer helt sikkert igen

https://annoncelight.dk/showad/334479

8000

Skrevet

Er det pigen på billedet man møder ?

Skrevet
  • Author
Den flittige skrev, for 9 minutter siden:

Er det pigen på billedet man møder ?

Ja

Skrevet

Enig med 8000. Fantastisk massage. Og flot sted. Jeg havde også bestilt hj. Hvilket var fint. Hun satte sig desværre mellem mine ben. Da hun skulle gi hj. Jeg ville ellers godt pillet lidt ved hende. Hun er lille og fin.

Skrevet
Jesper12 skrev, for 1 time siden:

Enig med 8000. Fantastisk massage. Og flot sted. Jeg havde også bestilt hj. Hvilket var fint. Hun satte sig desværre mellem mine ben. Da hun skulle gi hj. Jeg ville ellers godt pillet lidt ved hende. Hun er lille og fin.

Jeg synes det er pisse frækt, når pigen sidder mellem mine ben imens.

Skrevet

Har været der to gange.

ingen pirring undervejs, og massagen var også for blødt.

Ingen gentagelse herfra..

Skrevet

Ak - nu annoncerer hun ikke længere. Linket er dødt. Blev hun mon ked af omtalen?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.