8000 1990 Skrevet 26. Januar, 2022 Aften ALDRIG som i ALDRIG har jeg besøgt så lækker en klinik før. Der var rent, god briks, lækkert bad og hygge med stearinlys. virkeligt lækkert. Pigen Bell gav mig en rigtig fin massage hvor hun kom godt igennem min krop. Hvad der ydes står i annoncen og skal bestilles på forhånd. Jeg valgte en gang massage til 500 kr. massagen var alle pengene værd. Hvis pigen er tro mod sin forretningsmodel kommer hun til at leve godt der i mange år. Kommer helt sikkert igen https://annoncelight.dk/showad/334479 8000 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 27. Januar, 2022 Er det pigen på billedet man møder ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 27. Januar, 2022 Den flittige skrev, for 9 minutter siden: Er det pigen på billedet man møder ? Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesper12 21 Skrevet 27. Januar, 2022 Enig med 8000. Fantastisk massage. Og flot sted. Jeg havde også bestilt hj. Hvilket var fint. Hun satte sig desværre mellem mine ben. Da hun skulle gi hj. Jeg ville ellers godt pillet lidt ved hende. Hun er lille og fin. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 27. Januar, 2022 Jesper12 skrev, for 1 time siden: Enig med 8000. Fantastisk massage. Og flot sted. Jeg havde også bestilt hj. Hvilket var fint. Hun satte sig desværre mellem mine ben. Da hun skulle gi hj. Jeg ville ellers godt pillet lidt ved hende. Hun er lille og fin. Jeg synes det er pisse frækt, når pigen sidder mellem mine ben imens. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frank.thomas 6 Skrevet 31. Januar, 2022 Hvordan er niveauet af pirring? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
birgir 2 Skrevet 31. Januar, 2022 Har været der to gange. ingen pirring undervejs, og massagen var også for blødt. Ingen gentagelse herfra.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 3. Februar, 2022 Ak - nu annoncerer hun ikke længere. Linket er dødt. Blev hun mon ked af omtalen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg