Guest Aros Skrevet 26. Januar, 2022 https://annoncelight.dk/showad/329348 Ikke så langt fra Harald Jensens Plads holder Tee til. Jeg tror ikke billederne er af hende faktisk. Hun er en relativ høj thaipige på 170 cm ca vil jeg skyde på, hun er robust af bygning uden at være tyk, men nogle vil måske kalde hende lidt kraftig, hun har nogle dejlige store ægte bryster. Hendes ansigt er alm kønt og alder skal nok være ultimo 20’erne. Havde bestilt body2body og fuld pakke. Hun startede dog med massage, gav senere body2body men det var i (for) kort tid synes jeg. Omkring sex var hun meget obs på mine behov, og der var fuld service på. Hun var hele vejen igennem smilende og venlig. Hun har lidt af det gode thai-service-gen som man kender. Om jeg besøger hende igen eller ligefrem blive stamkunde vil jeg overveje. Det var et fint besøg, men der er jo så mange skønne piger at besøge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Det Løse missil 7 Skrevet 26. Januar, 2022 Standard Aarhus priser for 1 time? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 26. Januar, 2022 Det Løse missil skrev, 1 time siden: Standard Aarhus priser for 1 time? Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 648 Skrevet 27. Januar, 2022 Havde stort set samme oplevelse som @Aros da hun havde kammer et andet sted i Aarhus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg