Hop til indhold
frddblk

Angelina35 Næstved Kyse

Recommended Posts

Angelina35 Næstved Kyse rimming superfrench Megafrench - Annoncelight

Jeg var i fredags forbi Angelina ved Kyse.
Var lidt spændt på hvad der mødte mig på stedet, og det var ikke meget jeg kunne finde skrevet om det her på EG.
Så nu bidrager jeg med et lille skriv så andre har lidt mere med til sammenligning eller hvad oplysningerne nu kan bidrage med.
Stedet er rimeligt diskret ude på landet, og der kan parkeres i indkørslen. Så er bilen da ikke helt synlig for dem der drøner forbi på hovedvejen.
Huset er lidt a la det i Tureby hvis læseren kender dette sted, og jeg blev fint lukket ind af Angelina og budt med på 1 salen. 
Hun virker fint sød og er en lille slank nips som jeg godt kan lide. Hendes alder er ifg. annoncen 35 år, og det tror jeg måske ikke helt passer. Men det gør det jo nok sjældent tænker jeg.
Jeg blev sendt i bad og efter jeg var færdig gik hun selv på badeværelset for at gøre sig klar. Da hun kom retur mente hun at jeg lige skulle have tørt min pik af i servietter, og hun flåede/krængede mon forhud så stramt og langt tilbage at huden revnede. Blev noget muggen på hende og spurgte lidt bestemt hvor pokker hun havde sendt mig i bad når jeg alligevel skulle igennem sådan en behandling.
Jeg havde bestil 30 min inkl. mega/cim. Selve sex delen gik der 10 min med og så begyndte hun at oplyse at jeg skulle blive færdig. Vil tro at mit bad og hendes omklædning tog de første 15min og så var der 15 til sex. Gad vide hvor meget sex det bliver til hvis der bestilles 15 min pakke? 

Jeg ved ikke om jeg en dag kører dertil igen for at sige hej til en af de andre polske piger, men i hvert fald kommer jeg ikke forbi Angelina mere.  

Linket var nedenstående, men kan se at de nu har ændret til anden pige.

https://annoncelight.dk/showad/335913

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...