Hop til indhold
Hamder123

Beautiful Passionate Monica in Aalborg

Recommended Posts

Nu har jeg selv være så dum at besøge denne kvinde.

Hun for det første svarer meget langsomt har nok gang i mange på engang.
Jeg fik så en aftale med hende her i dag ved 17 tiden. jeg mødte op spurgte efter nærmere adresse fik af vide at jeg skulle køre et sted hen og parkere det gjorde jeg så og derefter høre man ikke mere fra hende så ringer jeg til hende og får af vide at hun ikke kan være sikker på om jeg er virkelig og bliver ved med at spille på den i 30 min og spilder min aften.

Kan klart ikke anbefaledes hun spildte helle min aften. 

Btw er ordblind hvis nu noget ikke hænger sammen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hamder123 skrev, den 28.1.2022 at 18:26:

Nu har jeg selv være så dum at besøge denne kvinde.

Hun for det første svarer meget langsomt har nok gang i mange på engang.
Jeg fik så en aftale med hende her i dag ved 17 tiden. jeg mødte op spurgte efter nærmere adresse fik af vide at jeg skulle køre et sted hen og parkere det gjorde jeg så og derefter høre man ikke mere fra hende så ringer jeg til hende og får af vide at hun ikke kan være sikker på om jeg er virkelig og bliver ved med at spille på den i 30 min og spilder min aften.

Kan klart ikke anbefaledes hun spildte helle min aften. 

Btw er ordblind hvis nu noget ikke hænger sammen ;)

Nu kan jeg se, at du er forholdsvis ny herinde, for de billeder skriger næsten fake, men det lærer man stille og roligt at opdage i god tid. Specielt efter den oplevelse du har haft, bliver man lidt mere opmærksom, og går målrettet efter dem der har en anmeldelse herinde på EG :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...