Hop til indhold

Beautiful Passionate Monica in Aalborg

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Nu har jeg selv være så dum at besøge denne kvinde.

Hun for det første svarer meget langsomt har nok gang i mange på engang.
Jeg fik så en aftale med hende her i dag ved 17 tiden. jeg mødte op spurgte efter nærmere adresse fik af vide at jeg skulle køre et sted hen og parkere det gjorde jeg så og derefter høre man ikke mere fra hende så ringer jeg til hende og får af vide at hun ikke kan være sikker på om jeg er virkelig og bliver ved med at spille på den i 30 min og spilder min aften.

Kan klart ikke anbefaledes hun spildte helle min aften. 

Btw er ordblind hvis nu noget ikke hænger sammen ;)

Skrevet
Hamder123 skrev, den 28.1.2022 at 18:26:

Nu har jeg selv være så dum at besøge denne kvinde.

Hun for det første svarer meget langsomt har nok gang i mange på engang.
Jeg fik så en aftale med hende her i dag ved 17 tiden. jeg mødte op spurgte efter nærmere adresse fik af vide at jeg skulle køre et sted hen og parkere det gjorde jeg så og derefter høre man ikke mere fra hende så ringer jeg til hende og får af vide at hun ikke kan være sikker på om jeg er virkelig og bliver ved med at spille på den i 30 min og spilder min aften.

Kan klart ikke anbefaledes hun spildte helle min aften. 

Btw er ordblind hvis nu noget ikke hænger sammen ;)

Nu kan jeg se, at du er forholdsvis ny herinde, for de billeder skriger næsten fake, men det lærer man stille og roligt at opdage i god tid. Specielt efter den oplevelse du har haft, bliver man lidt mere opmærksom, og går målrettet efter dem der har en anmeldelse herinde på EG :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.