Hop til indhold

Recommended Posts

Hej nogen der har noget positivt at sige om dette sted? hvordan er massagen og er der nogle søde piger på stedet alder osv. ?

Redigeret af robototto

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gætte på 45 år. Den ene gang jeg var der, var der en anden pige med en kunde inde ved siden af. Hende så jeg ikke. Hun giver en ok massage, men hun er ærlig talt lidt mærkelig. Jeg har været der et par gange, og kommer ikke igen. Hun er totalt hurtig-wanker når man bestiller ekstra med hånden. Jeg har begge gange bedt hende sætte farten ned og gøre det lidt blidere, men efter tre sekunder er farten på håndbevægelser igen oppe på 250hz. Det hader jeg. Sidste gang fik jeg lige et halvhårdt slag med flad hånd  på kuglerne lige efter jeg var kommet. Var lige ved at klappe hende en retur som tak…. Bagefter plaprede hun løs om at vi skulle være kærester. Lidt bi-polar opførsel. Men som sagt, massagen var egentlig ok…

Redigeret af Storstrafferen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...