anmelder 718 Skrevet 25. Januar, 2022 Jeg må have et godt råd. nu har jeg i årevis siddet og revet mig i banditten, mens jeg har set på en grøn chokolade i høje støvler. Nu er det så åbenbart blevet for meget for megget meget kedelige gammeljomfruer, så derfor er reklamerne fremover ændret HELT ÆRLIGT DANMARK hvor er vi på vej hen??? https://ekstrabladet.dk/underholdning/livsstil/farvel-til-de-hoeje-sko-piller-ved-sexet-maskot/9097657 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 25. Januar, 2022 Heldigvis findes der stadig billeder på nettet Riv nu ikke for hårdt i den 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13938 Skrevet 26. Januar, 2022 anmelder skrev, for 10 timer siden: eg må have et godt råd. nu har jeg i årevis siddet og revet mig i banditten, mens jeg har set på en grøn chokolade i høje støvler. Du må bare tage en blå pille, for at få den op at stå til et par kondisko 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 718 Skrevet 26. Januar, 2022 Butch skrev, for 12 timer siden: Heldigvis findes der stadig billeder på nettet Riv nu ikke for hårdt i den Tusind tak Butch - min dag er reddet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg