Srg Shemale 20 Skrevet 25. Januar, 2022 Læste en tråd om Stephanie Souza og fik bare lyst til at møde hende Er der nogle der ved om hun stadig er i DK og hvis hvor er hun så? Hun har sidst været aktiv på annoncelight D.14.1 https://annoncelight.dk/showad/332646 Håber godt nok hun er her Hjælp hjælp hjælp mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 316 Skrevet 26. Januar, 2022 Det nemmeste ville vel være at ringe til hende ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Srg Shemale 20 Skrevet 26. Januar, 2022 Martin1963 skrev, for 1 time siden: Det nemmeste ville vel være at ringe til hende ! Har skrevet en sms til hende og der er ingen svar DESVÆRRE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter.den.store Skrevet 26. Januar, 2022 Jeg skrev med hende på whatsapp for en uge siden. Der oplyste hun mig at hun holder fri for tiden, men er tilbage igen om et par uger. Så du må væbne dig med tålmodighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Srg Shemale 20 Skrevet 27. Januar, 2022 Ja der er desværre ikke andet for Tak for jeres svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg