Hop til indhold
Gentlemanaarhus

Efterlyser thaipige sidst set i november 2021 i Aarhus

Recommended Posts

Jeg eftersøger en thaipige i slutningen af 20’erne. Slank, med et kønt ansigt og naturlige mindre bryster. Jeg aftalte at møde hende i november 2021 i Aarhus. Hun bad mig køre til en vej, der begynder ved Vesterbro Torv og som er kendt for at huse flere officielle thai-massage-klinikker. Jeg skulle ringe da jeg ankom til vejen og det viste sig til min overraskelse, at massagen skulle foregå i en privat lejlighed.

Hun sagde under mødet, at hun ville rejse hjem engang i 2022, men kort tid efter forsvandt hendes annonce fra annoncelight.dk. Hun har en særlig vane, som jeg også har læst om i en tråd her på eroguide.dk. Hun bruger sine ben til at ”låse” kunden, således at man ikke støder for hårdt under akten. Det gjorde hun både bagfra og i missionær. Indlægget på eroguide.dk har jeg forgæves forsøgt at fremsøge igen, men kan simpelthen ikke finde det. Så, på trods af de sparsomme oplysninger, er der så nogen, der har en idé om pigen, eller som kan linke til den tidligere tråd på eroguide?

Redigeret af Gentlemanaarhus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...