Hop til indhold
Dtn

Fantastisk ikke standard tantra med Ellena på Østerbro

Recommended Posts

Fra det første øjeblik, jeg trådte ind i Ellena sted, indser jeg, at dette ikke er den gennemsnitlige massagebutik, her er varm, dejlig, virkelig perfekt stemning.  Jeg fik en rigtig varm velkomst og forklaring på muligheder.  Jeg startede med et brusebad, og jeg blev derefter eskorteret ind i et hyggeligt værelse og blev bedt om at lægge mig på en stor maddres, der var super behagelig.

Så klædte Ellena sig af og begyndte at massere min fulde krop i en fantastisk kombination ved hjælp af hendes hænder og hendes meget store ikke-plastik bryster.  Det tog mig omkring 6 minutter, så var jeg fuldstændig afslappet af hendes tantriske massage teknik, man føler, at hun mærker dig og ved 100%, hvad hun laver, og der er ingen tilfældige.. robot bevægelser kun ren dedikation.

Efter lidt tid opfordrede hun mig til at røre ved hendes krop og WOW sikke en krop, fast krop og bryster og brystvorter man kunne spise.

Jeg blev mere og mere tændt og så begyndte hun at give mig det dybeste og længste dybeste blowjob jeg nogensinde har modtaget hun blev bare ved og ved og jeg fik aldrig den følelse af at skulle skynde mig.

Så hvis du leder efter den bedste erotiske hands on tantrisk massage, er dette det bedste valg i København, jeg forlod afslappet med et smil på og vil helt sikkert vende tilbage, parkering var også let at få, så ingen stress

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har selv besøgt Ellena og giver dig fuldstændig ret. Desværre er der langt imellem besøgene da jeg residerer i Jylland. Men er hun i København næste gang jeg kommer forbi skal hun besøges.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dtn skrev, for 16 timer siden:

Fra det første øjeblik, jeg trådte ind i Ellena sted, indser jeg,

Tak for din anmeldelse som tydeligvis er maskinoversat.

Hvad er dit normale sprog?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 2 timer siden:

Tak for din anmeldelse som tydeligvis er maskinoversat.

Hvad er dit normale sprog?

Godt spottet @Advarsel, jeg synes ellers jeg havde set det som en ok ny anmelder/anmeldelse. 

Venter spændt på svaret ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, for 50 minutter siden:

Godt spottet @Advarsel, jeg synes ellers jeg havde set det som en ok ny anmelder/anmeldelse. 

Venter spændt på svaret ;)

Fjotte har jo kommet med en bekræftelse og den tvivler du vil ikke på ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Potpot skrev, for 54 minutter siden:

Nej, naturligvis ikke - det var TS vi er nysgerrige på :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Potpot skrev, for 1 time siden:

Korrekt, den havde jeg også liket inden du skrev. Men jeg tvivler heller ikke på anmeldelsen. Jeg tror bare det er godt at oplyse for netop at undgå diskussion om troværdighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dtn skrev, 1 time siden:

Ny jer amerikansk/dansk og yes Google translate har "hjulpet"

Velkommen til. Glæder mig til at læse flere reviews :)

Redigeret af AB455

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi efter at have læst anmeldelsen. Købte 45 min med SF (1000kr)

Bilderne er gamle der er taget godt på af vægt.

SF var kedeligt og kort, massagen nogenlunde og mest kedeligt. Var ude efter 35 min. Ikke 1.000 kr værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...