Hop til indhold

Sweet Viki

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg fil endelige taget mig sammen og fik besøgt en GP og det blev så hende her

Inegn tvivl om at det er hende på billederne, men som altid så ser de jo pænere ud på billederne

Jeg bestilte 30 min til 500kr. Stedet er på Amager i nærheden af Amager centeret. Det er samme sted som Betty og Lucy bruger, når de er her

Pigen er sød og høflig, men det er som om at hun ikke selv ved, hvad hun tilbyder. I sms skrev hun superfrench, sex, kiss, massage, 69, fingering og COB

Men da pengene havde skiftet hånd og jeg havde taget tøjet af, så sad hun allerede og fumlede med kondom. Jeg bad om blow uden og lidt modvilligt fik jeg et kort uden

Jeg spurgte om hun kyssede, det gjorde hun ikke, men sagde ikke noget, da jeg ikke kunne huske hvad hun nøjagtigt havde skrevet (jeg er ikke ryger og havde lige børstet tænder og lider ikke af dårlig ånde)

Hun pressede lidt på at vi skulle knalde, på med gummi, så gjorde vi det, men mit udstyr var vist ude af synk for der blev sprøjtet ret hurtigt :( En kort gang massage og så var der ikke mere at komme efter og jeg gad ikke presse på

Så 15 minutter efter, så stod jeg på gaden igen... Det skal lige siges at jeg selvfølgelig var lidt sur på mig selv over at have skudt kanonen af så hurtigt, så sad og undskyldte mig selv. Hun må have fået medlidenhed med mig, for tilbød 200 retur, hvilket jeg selvfølgelig ikke tog imod, men fin gestus fra hende. Efterfølgende kan jeg så se at at man nu kan få 2 gange for 500, de kunne man ikke da jeg var afsted, men spørgsmålet er jo om man ville få det tilbudt, når hun også glemte alt det andet..

Så lidt skuffet over behandlingen, men fik hvad jeg kom efter, men meget skuffet over mig selv :???:

Skrevet

Jeg tænker ikke du skal være skuffet over dig selv, men jeg tænker også at 500 virker til at ligge i den billige ende for en halv time. Det er måske derfor at hun tænker op til en halv time og ikke nødvendigvis en halv time.

• 1 year later...
Skrevet
AB455 skrev, den 27.1.2022 at 15:11:

Det er måske derfor at hun tænker op til en halv time og ikke nødvendigvis en halv time.

Hun tilbød jo at refundere ham differencen til prisen for 15 min, så den udlægning virker ikke fair. 

Tværtimod virker denne GP til at være exceptionelt fair med kun at ville have betaling for den reelle tid. 

Skrevet
Bebop skrev, for 41 minutter siden:

Hun tilbød jo at refundere ham differencen til prisen for 15 min, så den udlægning virker ikke fair. 

Tværtimod virker denne GP til at være exceptionelt fair med kun at ville have betaling for den reelle tid. 

Nej, du har måske nok ret, det var også bare et gæt. Jeg kender hende ikke.

Uanset hvad, så var det da en lidt ærgerlig start for @Lars6. Selvom jeg bestemt ikke skal klage over mit allerførste besøg hos en GP, så var min evne til at forstå hvad der foregik sgu heller ikke værd at skrive hjem om. 

Uanset hvad, så er det bestemt rigtig fint at hun tilbyder ham noget retur og naturligvis at han takker nej. 2 x god stil.

Skrevet

en enkelt søgning på annoncenummeret(61075) ville have ledt dig frem til min egen anmeldelse af viki:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.