Goldfinger 373 Skrevet 25. Januar, 2022 Findes der mon en thai-kvinde der kan producere en ægte sprøjteorgasme (måske ved egen hjælp) og som er tilgængelig i Jylland? Jeg er fan af thai-kvinder, men er nok kørt en anelse træt i simulerede orgasmer, hvor jeg bagefter roses til skyerne for noget, som jeg ikke selv tror på. Er der en, der kan linke til samme færdigheder hos en anden asiatisk nationalitet, så kan det også bruges Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Januar, 2022 Goldfinger skrev, for 35 minutter siden: Findes der mon en thai-kvinde der kan producere en ægte sprøjteorgasme (måske ved egen hjælp) og som er tilgængelig i Jylland? Jeg er fan af thai-kvinder, men er nok kørt en anelse træt i simulerede orgasmer, hvor jeg bagefter roses til skyerne for noget, som jeg ikke selv tror på. Er der en, der kan linke til samme færdigheder hos en anden asiatisk nationalitet, så kan det også bruges Det hjælper dig ikke her, men jeg oplevede det hos Anni i Århus for år siden. En pige jeg besøgte meget. Men siden er jeg ikke stødt på det. Men jeg synes nu ikke de simulerer alle sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jmogens 8 Skrevet 25. Januar, 2022 Gip ved P P i Aarhus hun kan mange gange i træk den frække kvinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 644 Skrevet 25. Januar, 2022 Pas nu på de ikke tager pis på jer! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anders 53 Skrevet 25. Januar, 2022 jmogens skrev, for 5 timer siden: Gip ved P P i Aarhus hun kan mange gange i træk den frække kvinde. Kan hun det, jeg har ikke prøvet det med hende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mayday 163 Skrevet 26. Januar, 2022 Emmee i Randers kan 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 26. Januar, 2022 jmogens skrev, for 15 timer siden: Gip ved P P i Aarhus hun kan mange gange i træk den frække kvinde. Nu er det ikke fordi jeg har overrendt Gip, men de gange jeg har været der, har hun ikke ønsket at gøre det. Men det er nok noget med kemi og rart at høre, at du har haft held med det og at andre måske kan stræbe efter det, hvis man ønsker det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 134 Skrevet 26. Januar, 2022 Mayday skrev, for 6 timer siden: Emmee i Randers kan Er der nogen, der har link til hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mayday 163 Skrevet 26. Januar, 2022 SlikkeFrands skrev, for 1 time siden: Er der nogen, der har link til hende? https://annoncelight.dk/showad/309563 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg