Hop til indhold

Recommended Posts

Findes der mon en thai-kvinde der kan producere en ægte sprøjteorgasme (måske ved egen hjælp) og som er tilgængelig i Jylland?

Jeg er fan af thai-kvinder, men er nok kørt en anelse træt i simulerede orgasmer, hvor jeg bagefter roses til skyerne for noget, som jeg ikke selv tror på.

Er der en, der kan linke til samme færdigheder hos en anden asiatisk nationalitet, så kan det også bruges

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Goldfinger skrev, for 35 minutter siden:

Findes der mon en thai-kvinde der kan producere en ægte sprøjteorgasme (måske ved egen hjælp) og som er tilgængelig i Jylland?

Jeg er fan af thai-kvinder, men er nok kørt en anelse træt i simulerede orgasmer, hvor jeg bagefter roses til skyerne for noget, som jeg ikke selv tror på.

Er der en, der kan linke til samme færdigheder hos en anden asiatisk nationalitet, så kan det også bruges

Det hjælper dig ikke her, men jeg oplevede det hos Anni i Århus for år siden. En pige jeg besøgte meget. Men siden er jeg ikke stødt på det.
Men jeg synes nu ikke de simulerer alle sammen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
jmogens skrev, for 5 timer siden:

Gip ved P P i Aarhus hun kan mange gange i træk den frække kvinde.

Kan hun det, jeg har ikke prøvet det med hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jmogens skrev, for 15 timer siden:

Gip ved P P i Aarhus hun kan mange gange i træk den frække kvinde.

Nu er det ikke fordi jeg har overrendt Gip, men de gange jeg har været der, har hun ikke ønsket at gøre det.

Men det er nok noget med kemi og rart at høre, at du har haft held med det og at andre måske kan stræbe efter det, hvis man ønsker det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...