Hop til indhold

Thai sprøjteorgasme Jylland

Featured Replies

Skrevet

Findes der mon en thai-kvinde der kan producere en ægte sprøjteorgasme (måske ved egen hjælp) og som er tilgængelig i Jylland?

Jeg er fan af thai-kvinder, men er nok kørt en anelse træt i simulerede orgasmer, hvor jeg bagefter roses til skyerne for noget, som jeg ikke selv tror på.

Er der en, der kan linke til samme færdigheder hos en anden asiatisk nationalitet, så kan det også bruges

Skrevet
Goldfinger skrev, for 35 minutter siden:

Findes der mon en thai-kvinde der kan producere en ægte sprøjteorgasme (måske ved egen hjælp) og som er tilgængelig i Jylland?

Jeg er fan af thai-kvinder, men er nok kørt en anelse træt i simulerede orgasmer, hvor jeg bagefter roses til skyerne for noget, som jeg ikke selv tror på.

Er der en, der kan linke til samme færdigheder hos en anden asiatisk nationalitet, så kan det også bruges

Det hjælper dig ikke her, men jeg oplevede det hos Anni i Århus for år siden. En pige jeg besøgte meget. Men siden er jeg ikke stødt på det.
Men jeg synes nu ikke de simulerer alle sammen :D

Skrevet

Gip ved P P i Aarhus hun kan mange gange i træk den frække kvinde.

Skrevet
jmogens skrev, for 5 timer siden:

Kan hun det, jeg har ikke prøvet det med hende? 

Skrevet
  • Author
jmogens skrev, for 15 timer siden:

Nu er det ikke fordi jeg har overrendt Gip, men de gange jeg har været der, har hun ikke ønsket at gøre det.

Men det er nok noget med kemi og rart at høre, at du har haft held med det og at andre måske kan stræbe efter det, hvis man ønsker det.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.