Hop til indhold
rrb

Re: MK-Wellness Hovedgaden 43 A i Mørkøv

Recommended Posts

Hej.

Jeg har været en tur i mørkøv og valgte 1 time olie massage. Jeg skulle beholde underbukser på. God massage men blev ikke tilbudt ekstra :(

Måske forkert pige, men er der andre der har fået tilbudt ekstra ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej.

Jeg har været en tur i mørkøv og valgte 1 time olie massage. Jeg skulle beholde underbukser på. God massage men blev ikke tilbudt ekstra :(

Måske forkert pige, men er der andre der har fået tilbudt ekstra ?

Første gang jeg var dér skulle jeg også beholde underbukserne på, og der blev ikke lagt op til noget, men det var en god massage. Jeg var der igen for ca. to uger siden, og da jeg havde taget tøjet af og kun stod i underbukser, spurgte jeg hende om jeg skulle tage dem af... Så sagde hun, at det måtte jeg selv bestemme, for hun brugte jo olie... (No shit, Sherlock... Bruges der olie til en oliemassage? :lol: )

Jeg tog dem derfor af, men blev behørigt dækket til under den gode massage. Da jeg vendte mig om på ryggen, spurgte hun om han også skulle masseres, og så dummede jeg mig ved ikke bare at svare ja eller nej, men jeg sagde at det kan man næsten ikke sige nej til... Og det var nok nogle ord, som den lille thai ikke havde hørt sammensat før, for hun kasserede færdig på forsiden, og rejste sig og sagde: "færdig". Jeg kunne så høre at der kom to mænd ind i butikken, og på grund af at der jo kun er forhæng mellem butikken og briksen, valgte jeg ikke at forsøge at forklare hende at jeg faktisk havde sagt ja tak til ekstra.

Da jeg havde fået tøj på og skulle ud, sad de to herrer i sofaen ude i butikken... Tror enten de kendte hende, eller har noget med butikken at gøre. Jeg betalte de 400 for den times massage og sagde pænt på gensyn.

Men min konklusion er klart at der ér mulighed for svensk hos nogen af pigerne, og måske kun hvis der ikke er andre tilstede i butikken.

Jeg gør i hvert fald forsøget igen på et senere tidspunkt. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej rrb

Prøv og læse det indlæg dert er lige over dit, der står meget tydeligt at han blev sport om lillemand også skulle masseres.

Hvad tror du det betyder ???

håber du har fået svar på dit spørgsmål

The rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...