Hop til indhold
Oldtimer

Tvetydige bemærkninger

Recommended Posts

Hej Alle. 
Jeg nyder at høre eller selv komme med tvetydige bemærkninger. 
jeg går til vandmotion og der er også et par kønne yngre kvinder i vandet. Et par gange har jeg mødt en af dem, sammen med hendes partner. At se hans udtryk når jeg siger:” Hej, jeg kunne næsten ikke genkende dig med tøj på!”

Har I andre tilsvarende historier?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next

jeg går til vandmotion og der er også et par kønne yngre kvinder i vandet. Et par gange har jeg mødt en af dem, sammen med hendes partner. At se hans udtryk når jeg siger:” Hej, jeg kunne næsten ikke genkende dig med tøj på!”

sådan, hermed er dit ønske opfyldt

Del dette indlæg

Link til indlæg

En variation:

Under studier assisterede jeg patienter til genoptræning i varmtvandsbassin. Jeg havde noget ping-pong-flirt kørende med den kække fysioterapeut, som tog imod os midt i bassinet.

Jeg forsøgte mig med den ældste tø-hø i kataloget: "Vi kan ikke blive ved med at mødes på denne måde"

Hun kiggede op, smilede og sagde  "nej, jeg står altid bare her, helt våd"...

Så var der ingen vej tilbage, og hun havde ret; hun var altid våd, når vi sås :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

På grund af gigt og dårlig ryg gik jeg en årrække til træning i varmt vand på hold - jeg har dengang i 30'erne og de fleste af de kvindelige deltagere 60+ - men de var sgu friske nok

En dag i supermarkedet løber jeg ind i fru murermester XXX - en lille dame som var lettere at hoppe over end at gå uden om, men hilste selvfølgelig og så kom bemærkningen fra hende "Guuud er det dig Y, kan slet ikke kende dig med tøj på" - jeg blev rød i hovedet men kunne ikke lade være med at grine af det :D 

Er rimeligt nærsynet og en dag på vej i bassinet smider en ad damerne håndklædet for at gå i bassinet - hvortil en af de andre siger: Du har glemt din badedragt - der var jeg lykkelig for at jeg ikke kunne se en disse :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...