Hop til indhold
Guest Servicesboy

Anita den højeste domina i DK

Recommended Posts

Guest Servicesboy

http://www.anita.as/

For længe siden besøgte jeg Anita, hun er en dejlig høj kvinde og har adresse i Søborg, et meget veludstyret SM-studie , jeg havde aftalt en ½ time SM, der er vældig diskret parkering og indgang.

Fælles for alle de dominer jeg har besøgt er, at de hammer gode og søde og tale med, men lige så snart underbukser er faldet og de ser en pik, går de fuldstændig amok !

Den dag jeg besøgte Anita, havde hun lejet nogle af lokalerne ud, det kan man åbenbart, hun spurgte om jeg havde noget i mod og blive vist frem til hendes udlejere, det var stadig med tøjet på vi havde den snak, jeg spurgte lidt til, hvor i landet de kom fra, for jeg er lidt ” et kendt ansigt” i mit område, hendes gæster fra Sverige, de kom engang i mellem og lejede hendes lokaler, så ingen problem for mig, - jeg glemte måske i starten og fortælle, at Anita er en flot kvinde, sådan en man godt kunne finde på og vende sig om efter på gaden.

Som vanligt aftale jeg, at der ingen grænser var, bortset fra afføring og , det sætter jeg grænsen, og sommetider ved mærker – gæt selv hvorfor 

Jeg fik smidt tøjet, og som ved alle dominaer tog fanden løs, jeg fik bundet mine nosser op, og et lod på 50 eller 100 gram blev hæftet på opbindingen, det gjorde sgu’ ondt, men bare jeg stod helt stille kunne det holdes ud, Anita fortalte at hendes bedste kunde kunne bære 1.5 kg. Pu ha tænkte jeg bare, men jeg vænnede mig lidt til vægten, men så skulle jeg gå rundet og det gjorde bare ondt af Pommern til.

Pludselig blev snoren kortet op, og det føles faktisk behagelig, så dinglede vægtloddet ikke mere, men glæden varede kun en meget kort stund, for så skulle jeg ned på alle fire og kravle rundt i lokalet, mens den skønne kvinde bare kiggende på, og jeg ønskede bare og bestige hende.

Tilbage til svenskerne, i det lokale hvor de var, skulle jeg kravle ind, med loddet om nosserne, - svenskerkvinden var en lille ”forstadsfrue” med hår på fissen, og hendes mand lå fastspændt på sengen, vi kiggede noget på hinanden, mig med lod bundet til nosserne, og ham spændt fast på lejet, med den der bold, - den hedder vist noget særligt i SM- sproget, men sådan en bold i munden spændt fast med remme. Svenskerkvinden prikkede lidt til ham med en kæp med nåle og han gav sig lidt, pludselig sprang jeg ud af rollen som slave, og sagde til svenskermanden, at nu skulle jeg ind og bolle hans kone, hold kæft hvor jeg fortrød den udtalelse, jeg blev hurtigt trukket væk fra rummet og så fik jeg bare afstraffelse både af svenskerkvinden, som indtil da have været meget stille, men også Anita var helt oppe og køre på den udtagelse fra mig, jeg fik bare bank, jeg bryder mig egentligt ikke om smerte, kun i forbindelse med kraftig ophidselse, men det var de 2 kvinder fuldstændig lige glade med – av av av.

Der faldt lidt ro over feltet og jeg blev alene med Anita, hun mente det var bedst jeg fik en dildo op i nummeren, men af en eller anden grund egner min anus ikke til disse lege, ja- det blev hun også sur over, så jeg blev spændt fast, og fik gasmaske på, ingen problem, men alligevel så er man helt overladt til sin hersker i den situation, masken fastspændt, og man selv er fikseret og kan intet gøre, en hånd over masken og 3-4 min så er man væk.

Som kunde/bruger af S/M skal man virkelig have tillid til sin herskerinde, den tillid har ingen brudt, men fordi jeg var sådan en medgørlig mand fik jeg lov og slikke hindes fisse, og gud hvor smagte den godt, - jeg har haft tungen i mange sprækker og de smager alle forskelligt, det har lidt og gøre med, hvad tøsen spiser, og lidt fra naturens hånd, en normal PH værdi i skeden ligge på 6-7 jo højere jo mere sur smager den, men det beskytter også mod infektions sygdomme, Anitas smagte bare godt, måske også fordi hun spillede min pik af i mens.

Efter 1200 kr. fattigere og 45 min. stod jeg på gaden igen, og det tog mindst 10 min. før jeg følte mig i stand til og køre bil, - total fed oplevelse, men hun er bare svær og finde, hun er lidt off/on

Kh Sericesboy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Servicesboy ved nu ikke helt om Anita kan påberåbe sig den titel omend hun er en ret høj og smuk Domina.

Madame Dominique http://www.madame-dominique.dk/ foreslår selv at hun har titlen :-). Anita har jeg selv besøgt en del gange og man gør klogest i, at aftale i forvejen hvad der skal ske og evt. grænser, så kunne du også have sparet dig oplevelsen med dildo'en bagi. Jeg kunne dog ikke lade være med, at trække på smilebåndet da du sprang ud af rollen som slave og ville tage Svensker Konen, tro jeg fik associationer til Pulp Fiction scenen i kælderen med Bruce Willis med bold gag i munden He He.

Anita bruger ethvert fejltrin til at straffe med ridepisken og her trådte du jo virkelig ved siden af så du gjorde det jo ret nemt for Dem begge to. Breath play med gasmaske er helt fantastisk hos Anita, hun for en til at sprælle lystigt selvom man er fastspændt og som belønning for man de smukkeste og største bryster presset ned i ansigtet. Hvis man er gummi latex fetishist, som jeg er så er Anita selvskrevet som et must, hun tænder selv på det og har en ret stor samling af latex tøj og masker. Ang. dit link og referer til hendes adresse i Søborg vidner om, at det nok er et stykke tid siden sidst du har besøgt Gudinden, for hendes hjemmeside har ikke virket i snart 2 år eller mere og hun er flyttet til Rødovre. Der annonceres sjældent og som regel torsdag i travbladet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har selv været hos Anita i mange år, og haft mange spændende oplevelser, men det er nu længe siden. Men det er rigtigt at man skal være ret specifik i sine ønsker. Og er man gummi fetichist som mig, ja så er hun ret enestående, men det er nu længe siden. Er der nogen der kan sige mig hvor jeg finder hende ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du finder hende som regel i Travposten om torsdagen. Hun holder til i Rødovre ikke langt fra Islevdalsvej, og hun er stadig gummi/latex-dronningen over dem alle

Mvh

Mif - been there, done that - and maybe again ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du finder hende som regel i Travposten om torsdagen. Hun holder til i Rødovre ikke langt fra Islevdalsvej, og hun er stadig gummi/latex-dronningen over dem alle

Mvh

Mif - been there, done that - and maybe again ...

Det godt at vide, tror jeg må ride derhen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Anita er en fantastisk skøn quinde der i den grad har empati og stadig en dejlig udstråling. Hun har tabt sig lidt og det gør kun, at hun ser endnu mere fræk ud.

Desværre arbejder hun vist kun en dag om ugen så det er svært at komme til. Hun har stadig en super lækker latex garderobe og tænder mig big time når hun er dresset i det. 

Jeg håber snart jeg får muligheden igen. Desværre er der ikke sex men det er jo svært med de quinder der påråber sig den ultimative latex domina rolle - at opleve de gir sex. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...