Hop til indhold
NicosRejse

De bedste til fodsex? Hit me!

Recommended Posts

Jeg håber, at der findes nogle ægte kammerater her på sitet, som kan hjælpe. 

Jeg har besluttet, at 2022 skal være ‘Tour de Fødder’ for mit vedkommende. Fodsex (og flotte kvindefødder generelt) er et kæmpe kink for mig, men desværre noget, som jeg har stiftet alt for lidt bekendtskab med, men i år skal de være!

Jeg håber derfor, at det gode Eroguide-sammenhold kan hjælpe mig med navne til listen af kvinder, der skal besøges i løbet af året. Eneste krav er:

1) Kvinden skal tilbyde fod fetish.

2) Have flotte og velplejede fødder. 

- Højde/drøjde, alder, etnicitet og prisniveau er underordnet. Jeg foretrækker dog danske kvinder af hensyn til kommunikationen, men anstændige engelskkundskaber er også fint. 

Det er et kæmpe plus, hvis du allerede har erfaring med at lege med kvindens fødder, men det er også fint, hvis du blot kan anbefale hende generelt og ved at hun tilbyder dette. 

Læser du som glædespige med, så like gerne dette opslag, hvis det er noget du tilbyder og har erfaring med.

Den kære @JenniferRomantica er selvfølgelig en legende, som jeg allerde kender ;)

Fyld min liste ud og hjælp mig med et sjovt 2022. Vil løbende skrive anmeldelser efter besøgene. 

/ Nico

#fodfetish #fødder #fodsex #footjob #footworship #fodjob #footfetish

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...