NicosRejse 20 Skrevet 25. Januar, 2022 Jeg håber, at der findes nogle ægte kammerater her på sitet, som kan hjælpe. Jeg har besluttet, at 2022 skal være ‘Tour de Fødder’ for mit vedkommende. Fodsex (og flotte kvindefødder generelt) er et kæmpe kink for mig, men desværre noget, som jeg har stiftet alt for lidt bekendtskab med, men i år skal de være! Jeg håber derfor, at det gode Eroguide-sammenhold kan hjælpe mig med navne til listen af kvinder, der skal besøges i løbet af året. Eneste krav er: 1) Kvinden skal tilbyde fod fetish. 2) Have flotte og velplejede fødder. - Højde/drøjde, alder, etnicitet og prisniveau er underordnet. Jeg foretrækker dog danske kvinder af hensyn til kommunikationen, men anstændige engelskkundskaber er også fint. Det er et kæmpe plus, hvis du allerede har erfaring med at lege med kvindens fødder, men det er også fint, hvis du blot kan anbefale hende generelt og ved at hun tilbyder dette. Læser du som glædespige med, så like gerne dette opslag, hvis det er noget du tilbyder og har erfaring med. Den kære @JenniferRomantica er selvfølgelig en legende, som jeg allerde kender Fyld min liste ud og hjælp mig med et sjovt 2022. Vil løbende skrive anmeldelser efter besøgene. / Nico #fodfetish #fødder #fodsex #footjob #footworship #fodjob #footfetish 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NicosRejse 20 Skrevet 25. Januar, 2022 Man skulle næsten tro, at alle de fine fødder her i landet er gemt væk fra vinterkulden, med det niveau af indspark 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg