Jegharværetherfør 37 Skrevet 24. Januar, 2022 Vi prøver lige med 1 af de naive til folket nogen der er hoppet på den her uden at falde ned og brække noget? link https://annoncelight.dk/showad/336355 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexo 88 Skrevet 24. Januar, 2022 Tænker det er en af dem der vil have penge på forskud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Expel 193 Skrevet 24. Januar, 2022 Når det var sjovt jeg har lige skrevet med hende her kl 18:47 og der var hun i Maribo, så ja hun er helt sikker ikke fake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nico 0 Skrevet 25. Januar, 2022 Har skrevet sammen med hende, hun kræver depositum for at oplyse adressen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flotfyr17 5 Skrevet 25. Januar, 2022 Dont do it.. jeg lavede en aftale med hende.. jeg var skeptisk ud fra at hun slet ikke tog imod kontanter og der skulle betales forud.. fik hende dog talt ned i et depositum på 200,- Men ja - jeres frygt er reel.. der blev ingen besøg.. jeg tog én for holdet, så lad vær med at gør mig efter :'D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2480 Skrevet 26. Januar, 2022 (edited) Har skrevet med hende og hun fortalte at hun var i Herning, sprang fra da hun ville have forudbetaling. Forudbetaling=NEJ TAK. Kort tid efter søger hun kokain i Vordingborg området på snap. Stofmisbruger=NEJ TAK. Så der er tale om en stofmisbruger fra Vordingborg området, der vil snyde folk til at sende penge. Snap: majalovee1 Redigeret 26. Januar, 2022 af lille_peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg