Hop til indhold
Gæst

Dårlige kunder - slang

Recommended Posts

Gæst

Nu har jeg har på sitet set flere eksempler på hvordan mænd opføre sig, og jeg må sige på mit køns vegne at jeg er dybt dybt rystet. Bare fordi man har betalt ejer man hende ikke, og hvis man er utilfreds, ja så kan man jo lade være med at komme igen en anden gang.

det var mine 5 cent formaning til den danske herrestand.

Jeg er faldet over nogle begreber som pigerne bruger om dårlige kunder, og et jeg har undret mig over er "Pikspiller"! Hvad dækker det begreb over?

Jeg håber da ikke det er om mænd der selv afslutter med hånden, for så må jeg da tilstå at jeg er en dårlig kunde. Årsagen er såre simpel, jeg har utrolig svært ved at komme, og hvis pigen ikke kan få pjoverten til at spytte, ja så må han jo hjælpes lidt på vej. Det er bestemt ikke fordi jeg ikke tænder på pigen, det er blot "mit handicap".

Er der en der vil give mig en forklaring på hvad pigernes slang så som pikspiller osv går ud på?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der en der vil give mig en forklaring på hvad pigernes slang så som pikspiller osv går ud på?

Det er såvidt jeg har forstået det fyre, der finder størst fornøjelse ved at ringe op til pigerne og stille de mest mærkelige spørgsmål, medens de leger med sig selv - en billig form for tlf. sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

En "pikspiller" er fyren som ringer op til pigen, og ikke ønsker andet end ligegyldig snak, som han så får sig en spiller til.. Sikkert til irritation for mange.

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

i fare for at det bliver gentaget..

så ja så er en pikspiller den type mand som ringer rundt til glædespiger

og stiller en heeeelt masse spørgsmål og ligegyldig snak og bare trækker tiden ud..

det kan være lige fra at han spørger ind til hvordan man kan lide det, hvad man tænder på

over i at snakke om hans fantasier at han eksempelvis godt kunne tænke sig at prøve at være "husmand" og pudse vinduer, kunne tænke sig at være to om kvinden hvor den første sprøjter op i hende og han får lov til at køre i missen bagefter og alt muligt..

så kort sagt... det er de useriøse som spilder vores tid ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

af hjertet tak til jer alle de rhar gidet besvare denne post.... :mrgreen:

Jeg var lige ved at blive bange for at jeg ville blive bandlyst pga mit "lille" problem :) men på den anden side, så kan man da sige jeg får fuld valuta for pengene, når jeg kan "fylde hele min tid ud" uden at øjnene pludselig køre rundt i hovedet på mig og jeg ligger oven på pigen som en harpuneret hvalros og stønner :-) det går jeg nu nok alligevel, men det er der helt andre forklaringer på ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

En "pikspiller" er fyren som ringer op til pigen, og ikke ønsker andet end ligegyldig snak, som han så får sig en spiller til.. Sikkert til irritation for mange.

VH Ludvig.

Hvordan kan man blive ophidset og liderlig af ligegyldig snak, oven i købet kommer af det ?

Er det en fetish :?

Del dette indlæg

Link til indlæg

af hjertet tak til jer alle de rhar gidet besvare denne post.... :mrgreen:

Jeg var lige ved at blive bange for at jeg ville blive bandlyst pga mit "lille" problem :) men på den anden side, så kan man da sige jeg får fuld valuta for pengene, når jeg kan "fylde hele min tid ud" uden at øjnene pludselig køre rundt i hovedet på mig og jeg ligger oven på pigen som en harpuneret hvalros og stønner :-) det går jeg nu nok alligevel, men det er der helt andre forklaringer på ;)

nej nej bare rolig..

der er ingen (af hvad jeg ved og har hørt af)

der ville se ned på dit lille "handicap" som du selv kalder det..

personligt "rører" det mig ikke så længe jeg bliver oplyst om at det til tider kan være et problem.

for så kommer jeg ikke til at tvivle på min egen præstation :)

men så er det nemlig bare og tage den stille og rolig

hen af vejen og sørge for at begge nyder det og så kommer det sku nok ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan kan man blive ophidset og liderlig af ligegyldig snak, oven i købet kommer af det ?

jamen det må være en ny fetish ja.. nok på højde med øjeslik, basillian fart og nyse fetishen ;)

ej jeg tror faktisk det er som oftest "yngre" fyre der sidder bag der har en fantasi om at prøve en glædespige / synes tanken om det er fræk, men ikke tør gøre noget ved det..

så ender det hele bare i snak

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også oplevet at det bare ikke ville lykkes og i starten af min karriere var jeg nok for genert til selv at give en hånd med, men nu finder jeg det helt naturligt og har opdaget at mange piger faktisk nyder at se det - især hvis de evt. lige får lov til at give de sidste ryk.

Istedetfor at ligge ovenpå pigen, foretrækker jeg at ligge face to face på siden mellem hendes ben, så jeg har et ben over mig og et under mig, som helst skal ligge, så det ikke bliver klemt - nogle piger synes det er lidt uvant og kan have svært ved at positionere sig, men ved lidt gensidig hjælp går det fint. Stillingen har den fordel, at du dels kan bevæge pigen vha. hænderne eller bare bruge lænden til at støde igennem med og pigen er også fri til selv at bevæge sig uden at føle sig mast. Stillingen kan også varieres med at pigen vender ryggen til og du bare holder fast om hendes hofter og trækker, medens du samtidigt støder igennem. En slags liggende doggy, som mange piger foretrækker, fremfor på alle 4. Begge metoder kræver langt mindre energi end op/ned, så du har mere overskud til at holde rejsningen og pigen kan ånde mere frit, så hun ikke føler det så trykkende og bare vil have det overstået.

I face to face stillingen på siden, kan du også bedre stimulere pigen vha. et par fingre - ellers kan pigen evt. have svært ved at komme, men lad være med at forvente alverden af en glædespige - især de unge, kan have svært ved at slappe af og bare nyde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

HamfraÅlborg skiver at han er dyb rystet på sit køns vegne.

Der er uden tvivl en del der ikke opfører sig ordentligt, det må pigerne gerne skrive lidt om.

Selv kommer jeg mest i Tyskland, da Flensborg er min nærmeste større by.

Her har jeg adskillige gange fået fortalt af pigerne at danske mænd er høflige, værn om det gutter.

Der skal to til en tango, jeg har den opfattelse at når man betaler for sex er man på samme niveau som pigen og at vi må respektere hinanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Nille - helt ærligt så tror jeg det lidt.

Der er mænd som ringer rundt til ALLE i avisen i løbet af en dag.

De spørger om det samme igen og igen.

Nogle har sågar udvidet det til at bestille tid lang tid frem i tiden for så derefter at bruge 100 sms'er eller mails på at spørge om alt mellem himmel og jord.

De topper så 'spillet' med enten at aflyse 2 min før eller helt at udeblive.

Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nille - helt ærligt så tror jeg det lidt.

Der er mænd som ringer rundt til ALLE i avisen i løbet af en dag.

De spørger om det samme igen og igen.

Nogle har sågar udvidet det til at bestille tid lang tid frem i tiden for så derefter at bruge 100 sms'er eller mails på at spørge om alt mellem himmel og jord.

De topper så 'spillet' med enten at aflyse 2 min før eller helt at udeblive.

Trine

Hold da kæft det er godt jeg ikke er glædespige :!::!::!: sådan et tidspilde..............

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...