Hop til indhold
Mr1time

Ana 20 min. Mega - Odense

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/333577

For første gang nogensinde, ville jeg prøve kun at få blow med mega, helt uden anden form or sex. Bestilte tid i går til denne formiddag. 

Så her skulle så have været en anmeldelse af mit besøg kl. 9.20. Her kl. 11.00 har jeg dog stadig ikke hørt fra hende. Jeg hader de piger som laver aftale og så ikke engang gider at svare på dagen, det er jo vildt spild af min tid. Jeg er selv den type som selvfølgelig aflyser i god tid hvis jeg bliver forhindret. 

Fuck hende, så tog jeg bare en spiller i stedet for, og den var helt gratis :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr1time skrev, for 13 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/333577

For første gang nogensinde, ville jeg prøve kun at få blow med mega, helt uden anden form or sex. Bestilte tid i går til denne formiddag. 

Så her skulle så have været en anmeldelse af mit besøg kl. 9.20. Her kl. 11.00 har jeg dog stadig ikke hørt fra hende. Jeg hader de piger som laver aftale og så ikke engang gider at svare på dagen, det er jo vildt spild af min tid. Jeg er selv den type som selvfølgelig aflyser i god tid hvis jeg bliver forhindret. 

Fuck hende, så tog jeg bare en spiller i stedet for, og den var helt gratis :-)

Har du et link til den spiller? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 6 timer siden:

Har du et link til den spiller? :D

Link er desværre ikke aktivt mere ;-) men var så liderlig da jeg havde set frem til den MEGA, så den bedste spiller i mange år :-)

hvis den besked hun sendte til mig senere på dagen er sand, så kunne hun godt have sendt en besked søndag aften, bare et ord “cancelled” så havde alt været ok. Ved nu ikke om hun ikke bare havde fået et godt tilbud af en anden fyr i KBH.

3EA70C21-C5FE-4485-91AE-C6FCDE3F444C.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pollerik skrev, for 26 minutter siden:

@Mr1time Link er igen aktiv.

Det har nu hele tiden været aktivt ;-)

det var et link til min spiller, som var inaktivt ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...