Hop til indhold
Heavensdoor

Bell Professionel Thai massage Middelfart?

Recommended Posts

Hej

Er der nogen som har haft nogen gode oplevelser med Bell i middelfart? Jeg overvejer at besøge hende i 90 min hvis det er som hendes annonce titel beskriver. Er træt af alt olie pjaskeri som der er meget af i og omkring middelfart efter min mening. Træner ofte så det er et stort plus hvis man nu kan få god thai massage i byen med et hj oveni ;)

https://annoncelight.dk/showad/334479

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på besøg hos hende i fredags og fik en super god (middel hård) massage (60 min)

Jeg var nøgen på briksen, men der var ikke noget pirring af betydning under vejs og blev heller ikke spurgt om ekstra. 
Hun er en flot lille nips :) og det hende på billederne.

Så hvis det er en god massage du går efter, kan hun klart anbefales.

Kh. bigfoot

Redigeret af bigfoot

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigfoot skrev, for 4 timer siden:

men der var ikke noget pirring af betydning under vejs og blev heller ikke spurgt om ekstra. 

Der står i annoncen at hj koster 300 ekstra så du skulle måske bare have bedt om det. :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Der står i annoncen at hj koster 300 ekstra så du skulle måske bare have bedt om det. :-P 

Det var massagen jeg kom for, så det var helt fint. 
Hun er ret lækker, så hvis hun havde tilbudt FP, havde jeg nok slået til ;)

Men der står i annoncen, at kun det der er på menuen er muligt og der er altså ikke FP, så havde heller ikke forventninger om dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heavensdoor skrev, den 24.1.2022 at 10:09:

Hej

Er der nogen som har haft nogen gode oplevelser med Bell i middelfart? Jeg overvejer at besøge hende i 90 min hvis det er som hendes annonce titel beskriver. Er træt af alt olie pjaskeri som der er meget af i og omkring middelfart efter min mening. Træner ofte så det er et stort plus hvis man nu kan få god thai massage i byen med et hj oveni ;)

https://annoncelight.dk/showad/334479

Kom du bare afsted. Hun er virkelig go

Skriver nok mere senere det fortjener hun. 
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...