Hop til indhold

Recommended Posts

hejsa.

For et par år siden, På Randersvej i Århus var der en " klinik"  i en kælder.  der lå rent faktisk også en i en kælder længere nede af gaden.  Denne var den øverste, næsten oppe ved krydset, hvor Domino Pizza ligger .

Kan simpelthen ikke hvad det var det hed, men det var vist noget med N.

Det var en moden mutter, med en , for mig, kæmpe sød og skøn thai.  og derfor har jeg ingen link til stedet

Har været i udlandet 1.5 år, så ville lige smutte forbi, og der var Lukket :(  :( 

 

Kender nogen til stedet, og hvad der er sket ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
thaiissexy skrev, for 8 timer siden:

Kender nogen til stedet, og hvad der er sket ? 

Der er to. En i nr 7 og en i nr 13 mener jeg det er.
De har ikke hjemmeside, men nr 7 reklamerer på AL

https://annoncelight.dk/showad/333758
De er ikke lukkede, der stod i al fald open i sidste uge da jeg kørte forbi begge to. 
Men efter 1,5 år skal du ikke regne med det er samme piger på stedet. Der er kun en lille håndfuld klinikker i byen som har haft samme ejer i årevis. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
Aarhuselsker skrev, for 9 timer siden:

De er ikke lukkede, der stod i al fald open i sidste uge da jeg kørte forbi begge to. 

Den beskrivelse er dog ikke korrekt, den i nr 13,  var ejet/mutter Nanfa som lukkede den for noget der ligner et halvt år siden hvorefter hun overtog Vester Ringgade 172,  som der er Link til i tråden længere oppe, hvori der er billeder af Nangfa/Mutter så pt er der kun nr 7,  (som i øvrigt i min Verden ikke er et sted man kommer for ekstra) 

Så det må være en af de gode dage hvor Hanomagen var på vej ned af Randersvej hvor du så openskilt i nr 13, så point må blive, det er over and aut på Randersvej 

Hvad der er at hente på Vester Ringgade 172,  ved jeg ikke og er muligvis heller ej interesseret da Nangfa langtfra tænder mig men sådan er vi så forskellige men en ting er sikkert, Århus (og måske også andre steder) er langtfra hvad de har været :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Mortenkok skrev, for 2 timer siden:

Så det må være en af de gode dage hvor Hanomagen var på vej ned af Randersvej hvor du så openskilt i nr 13, så point må blive, det er over and aut på Randersvej 

 

Det kunne jo være en anden har overtaget stedet ;) 

Nr 7 er skam et fint sted at afspændt alle sine spændinger - faktisk på en spændende måde vil jeg sige, uden at spænde buen for højt, nå men nok om det og rundtpågulvetogkoldbøtter meddobbeltskrueogsalto - hav en spændende aften og især nat ikke fordi det kommer mig ved men hvem ved hvad du kan være heldig at fedte hos, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
knold skrev, for 16 timer siden:

Ja det var da hende..  Hende har jeg dog kun fået en , egentlig ret god og fast massage af.. ahh hun skulle liige røre lidt og sagde woow, kan li ;)  

Det var mere en pige hun havde der. Kæft hun var så sød og kær og sjældent har jeg fået en så " rar og hjertlig "  behandling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 16 timer siden:

Der er to. En i nr 7 og en i nr 13 mener jeg det er.
De har ikke hjemmeside, men nr 7 reklamerer på AL

https://annoncelight.dk/showad/333758
De er ikke lukkede, der stod i al fald open i sidste uge da jeg kørte forbi begge to. 
Men efter 1,5 år skal du ikke regne med det er samme piger på stedet. Der er kun en lille håndfuld klinikker i byen som har haft samme ejer i årevis. 

Numrerne tæller nok nedefra :)  så det må være nr. 13.  Som jeg skrev til  "knold "  så er det ganske rigtig Nangfa jeg mente.  

Havde ikke fornemmelsen af hun gjorde i andet end massage, men måske hun gør nu 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mortenkok skrev, for 6 timer siden:

Den beskrivelse er dog ikke korrekt, den i nr 13,  var ejet/mutter Nanfa som lukkede den for noget der ligner et halvt år siden hvorefter hun overtog Vester Ringgade 172,  som der er Link til i tråden længere oppe, hvori der er billeder af Nangfa/Mutter så pt er der kun nr 7,  (som i øvrigt i min Verden ikke er et sted man kommer for ekstra) 

Så det må være en af de gode dage hvor Hanomagen var på vej ned af Randersvej hvor du så openskilt i nr 13, så point må blive, det er over and aut på Randersvej 

Hvad der er at hente på Vester Ringgade 172,  ved jeg ikke og er muligvis heller ej interesseret da Nangfa langtfra tænder mig men sådan er vi så forskellige men en ting er sikkert, Århus (og måske også andre steder) er langtfra hvad de har været :huh:

Det er nok nr. 13. Ihvert fald der Nangfa var.   Jeg varforbi for et par md. siden, og der var der, til min store ærgelse lukket.   Ved du hvorfor ?  og bareer flyttet andet steds hen ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
thaiissexy skrev, for 19 timer siden:

Det er nok nr. 13. Ihvert fald der Nangfa var.   Jeg varforbi for et par md. siden, og der var der, til min store ærgelse lukket.   Ved du hvorfor ?  og bareer flyttet andet steds hen ? 

Øh ved ikke hvorfor hun flyttede men som du kan læse i tråden har hun overtaget Vester Ringgade 172,  jeg husker dog ej det tidligere navn på Vester Ringgade, det ved Århus experterne meget mere om men hvis du kender Nangfa burde du ku kende hende på billederne, jeg har dog personligt aldrig været sammen med Nangfa 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
Aarhuselsker skrev, for 23 timer siden:

Det kunne jo være en anden har overtaget stedet ;) 

Nr 7 er skam et fint sted at afspændt alle sine spændinger - faktisk på en spændende måde vil jeg sige, uden at spænde buen for højt, nå men nok om det og rundtpågulvetogkoldbøtter meddobbeltskrueogsalto - hav en spændende aften og især nat ikke fordi det kommer mig ved men hvem ved hvad du kan være heldig at fedte hos, 

Undskyld men den forstod jeg åbent bart ikke lige, så selv go aften :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Kørte forbi Randersvej 13, og der er ganske rigtig tomt nu. 
Der forsvinder godt nok en del klinikker i byen, og nye PD steder dukker op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...