Hop til indhold
Guest Mortenkok

Beew om nogen husker hos Winner i Århus

Recommended Posts

Guest Mortenkok

Måske er den slags efterlysninger slet ikke tilladt på sitet (men i så fald er Admin. I sin gode ret til at slette) Vi taler om ca 4 - 5 år tilbage hvor hun arbejdede bla og til sidst hos Winner som idag hedder De Day måske er det bedre at omtale hende med de skæve tænder, i øvrigt en fantastisk sød Thai som var meget attraktiv på daværende tidspunkt, så nu til Point 

Hun ønsker at genoptage forbindelsen sin Fadderen til sin søn som så nok formentlig bor i Århus som formentlig ønsker at være anonym, hvilket er helt forståelig men det er vel stadig tilladt at skrive en Pm til mig personligt om man`d ønsker, såfremt mit skriv er total ved siden af og måske slet ikke er tilladt, så slet da gerne Adm. (Beew bor naturligvis i Thailand i dag) ellers go aften på Eg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Hun var ellers en dejlig og skøn pige, helt fantastisk pige faktisk. 

Og nu har hun bragt en lille ny Aarhuselsker til verden. 

Livet er mageløst. 

Hvis man vil sende penge til en sparkedragt eller rangle er det vel tilladt.

Hvis der ikke skulle være nu en påskønnelse var på plads så hvornår.

Til lykke til jer begge. I gode mennesker 

:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 59 minutter siden:

Jeg skulle nok have paset bedre på 

Nå-nå, vil det sige du går rundt og køre den bette røde ind uden gummi hos Thaipigerne i Århus :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Le fiss'carl skrev, for 3 minutter siden:

bette røde ind

Altså 9 cm er da ikke bette - vel???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok

Jeg har netop i samme øjeblik fået et kontonummer fra Thailand, hun skriver i øvrigt at hun ikke kender andre i Århus end Århuselskeren :rolleyes: i øvrigt siger hun, ja fat me, du har den største Pung i Danmark er det korrekt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok

Din søn i Thailand er nu 4 år hvilket betyder du bør sende flere penge end hidtil, hvori han glæder sig over dit manglende kondom og siger, havde jeg haft en Pik som din, havde jeg nok beholdt min gamle Hanomag :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Kommer hun ikke til Danmark igen når corona har lagt sig. @Aarhuselskeren kan passe sit afkom, mens hun løsner vi andres myoser mv med dejlig kyndig massage ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
Aros skrev, for 6 minutter siden:

Kommer hun ikke til Danmark igen når corona har lagt sig. @Aarhuselskeren kan passe sit afkom, mens hun løsner vi andres myoser mv med dejlig kyndig massage ? 

Se sådan gik det for folk som kører Hanomag i Århus, stakkels mand :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Mortenkok skrev, for 3 minutter siden:

Se sådan gik det for folk som kører Hanomag i Århus, stakkels mand :P

Men han havde det vel sjovt mens det varede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
Aros skrev, for 19 timer siden:

Men han havde det vel sjovt mens det varede. 

Helt sikkert og i øvrigt Tillykke med Oliver, Århus Elsker, han ligner dig på en prik, sådan lidt fladsnudet og med korte ben men ellers virker resten normal :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
Aros skrev, for 20 timer siden:

Kommer hun ikke til Danmark igen når corona har lagt sig. @Aarhuselskeren kan passe sit afkom, mens hun løsner vi andres myoser mv med dejlig kyndig massage ? 

Er lidt bange for der går lidt tid før hun får Visa, hun var og er ellers noget af det bedre som har besøgt Århus (hun smiler stadig med sine skæve tænder som for mig er et + ) men sådan er vi dog så forskellige herinde om man vil men hun var der med ekstra +  og gjorde Århus lykkelig :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...