Hop til indhold

Recommended Posts

Her set mig lun på Kiras hjemmeside, men kan nogen mon fortælle lidt om alder og udseende på denne tillokkende slavetøs, før jeg kontakter hende?

Hej Albert

Jeg var der for et stykke tid siden - alder og udseende stemmer ok med hjemmesiden. Kira er en pige der ved hvad hun har med at gøre. Nem at tale med og der er ingen hastværk - en slavetøs så man tror på det.

Jeg kommer igen næste gang jeg er i Kbh - helt sikkert. Jeg tog hende både i fissen og røven og sluttede af med at deapthroate hende til jeg kom.

God fornøjelse til dig

dodo

Del dette indlæg


Link til indlæg

He dodo tak for hjælpen. Kan du supplere lidt med hendes højde og vægt og hvor gammel hun mon er. Er hun almindelig af udseende eller hvordan. Tak for det på forhånd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej - der må da være nogen i dette forum, som kan fortælle mig lidt mere om Kira fra kira-sex. Jeg er ret lun på at træffe hende, men jo helst ikke helt uforberedt. med venlig hilsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

He dodo tak for hjælpen. Kan du supplere lidt med hendes højde og vægt og hvor gammel hun mon er. Er hun almindelig af udseende eller hvordan. Tak for det på forhånd.

Hej Albert

Jeg går ud fra at du har besøgt http://www.kira-sex.dk/index.html. Som du kan se er hun ikke en petite sag men en frodig kvinde med former til gården og gaden uden at være fed. Vægt? Tja ... 80 - 90 kg men det vil jeg nu ikke hænges op på da hun er forholdvis høj. Udseendet er almindeligt pænt og alder.... jeg tror på det når hun skriver slut 40erne måske 50. Det præcise tal betyder efter min mening ikke så meget når hun kan sit kram som jeg oplevede det. Min opfordring er at du prøver det og så skriver en anmeldelse her på eroguide.

mvh

dodo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.... Ja hun er dejlig og meget nede på jorden...... og hun har/havde nogle gevaldige ringe i skamlæberne,,,,Hun arbejdede også en tid i Studio 136  i Folehaven ,men jeg kan se linket meddeler hun er stoppet...tror hun er 50 + men det gør intet..... er der nogen der har set hende fornylig???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.... Ja hun er dejlig og meget nede på jorden...... og hun har/havde nogle gevaldige ringe i skamlæberne,,,,Hun arbejdede også en tid i Studio 136  i Folehaven ,men jeg kan se linket meddeler hun er stoppet...tror hun er 50 + men det gør intet..... er der nogen der har set hende fornylig???

 

Jeg har mødt hende, men synes nu de kæmpe-ringe i skamlæberne virkede for grotesk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja - smag og behag er forskelligt - men jeg kan også se at hun er stoppet. Ved nogen om det er for good eller ....Jeg håber nu kun hun holder pause, for det er for ærgerligt hvis hun helt trækker sig. Der er få, der kan det, hun kan i massagemarkedet.

 

Alternativt - spørger jeg om nogen af jer vil anbefale andre piger der er indstillet på SM/slavepige/submissiv som er ikke er for unge.  

Det er min erfaring at mere modne gældespiger yder bedre service for de ved at man så nok vender tilbage hvis man oplever god service og behandling.

Helst Jylland/Fyn men hører også gerne om tilbud på ørerne - det kræver bare mere planlægning.

 

Mvh 

dodo

Del dette indlæg


Link til indlæg

....Jeg håber nu kun hun holder pause, for det er for ærgerligt hvis hun helt trækker sig. Der er få, der kan det, hun kan i massagemarkedet.

 

Husker godt siden og billederne men har aldrig haft mod på at begive mig ud den del af 'mystikken', men det kommer nok :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt hende, men synes nu de kæmpe-ringe i skamlæberne virkede for grotesk

 

 

Ja det er smagssag,,,,,,, frækt at lege med..... :-)  Hun har også arbejdet i Valby i den villa hvor scor senere havde deres lounge......Synte hun var fræk og fantastisk....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har først lige læst tråden. Klikkede på linket - der står "jeg er stoppet" så det var vel det?

 

jo det er rigtigt har jeg også læst, men det er mere om hun er stoppet for godt, eller om hun måske bare holder pause??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...