Lemmedaskeren 12 Skrevet 23. Januar, 2022 Jeg er klar til at møde en dansk gp og gerne i Midtjylland . Har i nogle gode erfaringer med nogle dejlige danske piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skytten75 84 Skrevet 23. Januar, 2022 Lange skrev, for 7 minutter siden: Rikke Solskin Enig, der går man ikke forkert. Hun leverer altid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 31hans07 Skrevet 23. Januar, 2022 Helt enig - også min top-favorit ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridefyr 104 Skrevet 23. Januar, 2022 Samme her.....nu ved jeg ikke hvad du specielt lægger vægt på, men fortæl Rikke det, og hun leverer det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 23. Januar, 2022 Jeg besøger nær Silkeborg- fra Tirsdag denne uge såfremt ( PS mit bruger navn er MEGET misvisende- er ret så petit nu) Man må vist ikke reklamere for sig selv- så skriv evt en pb... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 122 Skrevet 27. Januar, 2022 Frodige Misser skrev, den 23.1.2022 at 19:46: Jeg besøger nær Silkeborg- fra Tirsdag denne uge såfremt ( PS mit bruger navn er MEGET misvisende- er ret så petit nu) Man må vist ikke reklamere for sig selv- så skriv evt en pb... Må jeg spørge til et link til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg