Nasty2650 121 Skrevet 23. Januar, 2022 Besøgte i dag hende her https://annoncelight.dk/showad/336194 Det er hende på billederne, flot krop og store bryster der er lavet pænt. Hun er ikke ret høj 160 cm vil jeg skyde på, men alligevel pæne ben og numse. Alder omkring de 30. Om hun kommer fra Mexico ved jeg ikke, men muligvis. Så er det positive desværre også overstået. Hun svarede ret kort for hovedet på min sms... Allerede der burde jeg have lugtet lunten (men lærer det nok aldrig). Men jeg fik arrangeret en tid og skulle smse 15 min før ankomst, og det fungerede ok. Stedet er kendt og rummet var alt for mørkt for min smag da jeg nyder det visuelle meget, og det er svært når man dårlig kan se kvinden. Og så var der en ny på opleveren... Hun tændte for hvad jeg formoder var en lydbog på spansk inden vi gik i gang. Nu kan jeg ikke et ord på spansk, men frækt var det sgu ikke (nok heller ikke for hende) Selve agten skulle overstås for hende, og jeg kunne ikke komme ordenligt til hverken i missionæren eller doggy. Hun ligesom placerede kroppen og benene så det ikke var muligt at få det ønskede ud af det. Så det endte med hun måtte få det overstået med et handjob. Valgte hende grundet billederne og prisen som er 800.- for en halv time. Jeg skulle have givet 300-400 mere og besøgt en dansk pige (det lærer jeg nok heller aldrig) Gentagelseschancen er lig nul her. Havde hun bare simuleret hun kunne lide sit job var sagen måske en anden. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jeissy 0 Skrevet 24. Januar, 2022 (edited) hello darling maybe you were hurting me you only talk about girls but each man and each treatment is different, if it is the girl in the photo they look for a defect, if it is not they publish it as false, even if they treat them well and 10 clients you come to regret it, then check yourself and if you finished by hand it's because it shows that you masturbate a lot, if a person doesn't treat you badly because you want to fuck her, if the music in Spanish bothers you because you didn't ask for it in English, maybe he The world would be better if we communicated instead of criticizing each other. you left normal you didn't say anything, and then go to the forum you're an hypocrite looking for something to entertain you I do this job out of necessity if I like it oh it's not my problem because having to put up with fake people like you is very sad!! Thank you Redigeret 24. Januar, 2022 af jeissy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jeissy 0 Skrevet 24. Januar, 2022 (edited) So many good and kind men come here looking for a moment of pleasure, that's nice, stop to see all the details that person put, you can see that he has no life of his own, invent a life Redigeret 24. Januar, 2022 af jeissy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nasty2650 121 Skrevet 25. Januar, 2022 Its pretty obvious that Jeissy do this out of necessity. And music ?? lol Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jeissy 0 Skrevet 26. Januar, 2022 the work has a good or bad subname, there are people who can enjoy it, why not? and if the man is clean, educated and knows how to treat a woman, he has a great time, but we all work for a reason Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jeissy 0 Skrevet 26. Januar, 2022 I don't understand what's wrong with me? if I laugh and sing I was happy I don't see a problem with that if you're bored start singing something you like and you'll see how your day changes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dkm 410 Skrevet 26. Januar, 2022 Who will make the knock out scoore is 2-2 @jeissy 1 bad review does not change anything here, modt people know that there are some meetings that just not work, move on and continue the good service that you do, if you believe in this. I have not visit you as you are to fare away, so i will only wish you the best. @Nasty2650 alle kan have en dårlig oplevelse, og fint du skriver om denne, så kan vi kun vente og se om du har været uheldig, eller ;) jeg håber du får en bedre oplevelse en anden gang, glæder mig til at læse om den. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicoklausen 0 Skrevet 27. Februar, 2022 Dkm skrev, den 26.1.2022 at 16:44: Who will make the knock out scoore is 2-2 @jeissy 1 bad review does not change anything here, modt people know that there are some meetings that just not work, move on and continue the good service that you do, if you believe in this. I have not visit you as you are to fare away, so i will only wish you the best. @Nasty2650 alle kan have en dårlig oplevelse, og fint du skriver om denne, så kan vi kun vente og se om du har været uheldig, eller jeg håber du får en bedre oplevelse en anden gang, glæder mig til at læse om den. Nasty2650 skrev, den 23.1.2022 at 13:46: Besøgte i dag hende her https://annoncelight.dk/showad/336194 Det er hende på billederne, flot krop og store bryster der er lavet pænt. Hun er ikke ret høj 160 cm vil jeg skyde på, men alligevel pæne ben og numse. Alder omkring de 30. Om hun kommer fra Mexico ved jeg ikke, men muligvis. Så er det positive desværre også overstået. Hun svarede ret kort for hovedet på min sms... Allerede der burde jeg have lugtet lunten (men lærer det nok aldrig). Men jeg fik arrangeret en tid og skulle smse 15 min før ankomst, og det fungerede ok. Stedet er kendt og rummet var alt for mørkt for min smag da jeg nyder det visuelle meget, og det er svært når man dårlig kan se kvinden. Og så var der en ny på opleveren... Hun tændte for hvad jeg formoder var en lydbog på spansk inden vi gik i gang. Nu kan jeg ikke et ord på spansk, men frækt var det sgu ikke (nok heller ikke for hende) Selve agten skulle overstås for hende, og jeg kunne ikke komme ordenligt til hverken i missionæren eller doggy. Hun ligesom placerede kroppen og benene så det ikke var muligt at få det ønskede ud af det. Så det endte med hun måtte få det overstået med et handjob. Valgte hende grundet billederne og prisen som er 800.- for en halv time. Jeg skulle have givet 300-400 mere og besøgt en dansk pige (det lærer jeg nok heller aldrig) Gentagelseschancen er lig nul her. Havde hun bare simuleret hun kunne lide sit job var sagen måske en anden. Jeg kan desværre kun tilslutte mig, en af de kedeligste oplevelser jeg nogensinde har haft. Der var absolut ingen indlevelse og på et tidspunkt lå hun og kigget på hende telefon imens vi var igang. så lige som du skriver kommer jeg aldrig igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg