Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/285622

Besøgte dette sted i går og fik en rigtig dejlig tantra massage af Nadia, som inkluderede B2B og BJ med afslutning i munden.

Nadia har en rigtig flot krop med naturlige skønne bryster. Og hun er meget berøringsvenlig. Hun har dog en del tatoveringer, som ikke betyder noget for mig.

Fik lov til både at pille ved og slikke hendes mis, og hun kom under denne behandling. Afsluttede med at komme i hendes mund og jeg blev suttet helt ren.

Til slut gik vi i bad sammen, hvor jeg blev vasket grundigt over det hele af Nadia. Så alt i alt en rigtig god oplevelse. Eneste "minus" er at badet er meget lille, i form af badekar under en skråvæg. Men det fungerede. Billedet af Nadia er ægte, men det er ikke det badeværelse i huset.

Stedet er ikke så diskret, lige ud til en trafikeret vej. Man kan parkere bag huset, men så kan naboerne se at man ankommer og går.

Samlet vurdering af Nadia, massagerummet og behandling: En samlet 10'er på 10-skalaen. Så gentagelsesfaren er stor.

Redigeret af modensønderjyde

Skrevet

Lyder som en god oplevelse. Vil se om jeg kan få en tid hos hende.

Hvad er pris for sådan en omgang med bad til afslutning.

Skrevet
  • Author
bukas skrev, for 43 minutter siden:

Lyder som en god oplevelse. Vil se om jeg kan få en tid hos hende.

Hvad er pris for sådan en omgang med bad til afslutning.

Jeg gav 1500 kroner og kunne også have fået sex. Men det aftalte vi at gøre næste gang.

Skrevet

Smiler. Lige været 30 min hos Nadia. Hvor er hun flot og fræk ja med kæden om livet. Fik massage, lov til at slikke hende til hun sukkede og kom, og sluttede af med et dejligt hj. Jeg kommer helt sikkert igen.  Må prøve et bad med hende næste gang..

Skrevet

Jeg holder altid med bilen på den anden side af lyskrydset og gå de 5 min.. :P

Skrevet
mrXX skrev, den 23.1.2022 at 13:25:

Henne ved Rema? Det har jeg også overvejet, men hvad skal man svare hvis man møder nogen man kender og de spørger hvorfor man dog går der? :-o 

Skrevet
Herbertus skrev, for 1 minut siden:

Henne ved Rema? Det har jeg også overvejet, men hvad skal man svare hvis man møder nogen man kender og de spørger hvorfor man dog går der? :-o 

Om bag ved grillbaren :smile: du er vel bare ud at gå en lille tur :P

Skrevet
mrXX skrev, for 5 minutter siden:

Om bag ved grillbaren :smile: du er vel bare ud at gå en lille tur :P

joh, men når man ikke bor i byen, men kender nogen der gør :-P ja, ja man finder jo nok på noget :-) 

Skrevet
  • Author
mrXX skrev, den 23.1.2022 at 13:25:

Man kan jo parkere på Søglimt eller Skovglimt. Så er der ikke så langt at gå https://map.krak.dk/?c=54.850025,9.400238&z=17&q="tøndervej, 14, kruså";geo

Og det er "langt" væk fra Rema :-)

Skrevet

Jeg spurgte om lingam massage idag

1200 for 30 minutter. Øv med de priser hun ser sød ud

Skrevet
Petermann skrev, den 25.1.2022 at 17:54:

Hvad er i bange for at jeres nabo se at i er til massage 

Ja.

Skrevet
Den flittige skrev, for 10 timer siden:

Ja.

som jeg skrev tidligere , Naboen gør sikkert det samme , ! ellers tag Batman masken på , gå  om til bagdøren , og spring ind af vinduet.

Sådan !!   God aften i det lille Danmark

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.