Hop til indhold

På landet med Stine (Nordjylland)

Featured Replies

Skrevet

For en god måneds tid siden havde jeg fornøjelse at besøge Stine fra Sæby-området i nordjylland.

Jeg havde i et stykke tid luret på hendes annonce og vurderet at hun virkede som en naturlig dansk pige, med former, som jeg gerne ville se lidt nærmere på. Så en lørdag formiddag med morgenjern, skulle det være.

Jeg følte mig dog ikke 100% sikker i min sag, så nøjedes i første omgang med at forespørge på et handjob, og så kunne man jo altid udvide forretningen hvis alt spillede.

Jeg aftale en tid ca. en time efter, og begav mig ud på motorvejen mod målet - et sted lidt syd for Sæby. Jeg havde fået besked på at ringe når jeg var der, og ville så blive guidet det sidste stykke. Det viste sig at være meget diskret i et sommerhusområde, der lå helt for sig selv.

Stine åbnede døren, og jeg stod foran en mørkhåret dansk kvinde. Udseendet var måske ikke helt efter min smag, men det er jo individuelt. Hun var ganske venlig og naturlig. Der blev ikke snakket så meget smalltalk, og kort efter gik vi i soveværelset, hvor jeg lagde mig på sengen og fik selskab af Stine der var topløs og kun iført trusser.

Hun gik i gang med olien og tog bedstevennen under behandling. For så vidt ganske udmærket, men da jeg er lidt af en handjob-connoisseur, er det lidt "hit or miss" om pigen har føling med det og kan instrueres i at gøre det efter mit hoved.

Efter et stykke tid tog jeg selv over og bad hende lege med sig selv foran mig - det gjorde hun ganske upåklageligt og tog trusserne til side så jeg selv kunne røre. Efter lidt håndarbejde kom forløsningen og besøget afsluttedes med lidt smalltalk.

Alt i alt et besøg lidt under middel, men det skyldtes flere faktorer, som ikke alle skal ligges Stines til last.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.