Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har aflagt Zita er besøg…

Hun er til dato den bedste pige jeg har mødt, indlevende, nærværende sød. Smuk. Og virkelig intiligent 

i min verden er hun en ener,..

Skrevet
Antrahx skrev, 1 time siden:

Har aflagt Zita er besøg…

Hun er til dato den bedste pige jeg har mødt, indlevende, nærværende sød. Smuk. Og virkelig intiligent 

i min verden er hun en ener,..

For flere år tilbage var hun også min ynglings, var helt vild med det kønne ansigt, flotte krop og dejlige væsen. Men desværre har jeg ikke besøgt hende siden hun fik de runde kanonkugler, som jeg syntes er lidt ærgeligt. Hun er ellers super sød og lækker, men babser er ikke helt mig, desværre. 
har ellers lavet en del positive anmeldelser for år tilbage, for satan det var dejlige besøg 

Skrevet

De mest mærkelige bryster som jeg længe har set 

Skrevet

Da hun først startede ud i Danmark, holdte hun til i Nyborg. Havde et par sjove timer med hende før hun blev 'kendt'. Der kunne man få lov til lidt af hvert! :)

Skrevet
SmallPenuzSyndrome skrev, for 3 timer siden:

Da hun først startede ud i Danmark, holdte hun til i Nyborg. Havde et par sjove timer med hende før hun blev 'kendt'. Der kunne man få lov til lidt af hvert! :)

Den første lange tid i DK, holdt hun til nær Rosengårdcenter, besøgte hende rigtig mange gange, også da hun senere flyttede til Nyborg. Den gang havde hun små lidt triste bryster, så forstår godt hun fik dem lavet, syntes bare de er for runde nu. Men hun er en super flot pige og meget charmerende og imødekommen

Skrevet

Inden Zita fik lavet bryster besøgte jeg hende 3 gange, ......men tænder bare ikke på de meget unaturlige, stramme bolde hun har nu...:(

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Zita er sammen med Roxana mine yndlings piger !

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.