Hop til indhold
Guest Søren A

Tami - Aalborg

Recommended Posts

Guest Søren A

Kan godt se, at Tami er anmeldt et par gange før, men da hun stadigvæk er aktuel i Aalborg, ja, hvorfor så ikke give hende en mere og samtidig kunne jeg få lavet min første anmeldelse - under denne nye profil. 

https://annoncelight.dk/showad/335578

Som så mange andre, så bliver man altid lidt skeptisk, når man ser så lækker en kvinde på billederne i annoncen, men så er det jo dejligt, at et par stykker herinde fra - inden mit besøg -  havde givet en positiv anmeldelse. Tak for det. 

Og ja, Tami er rigtig lækker og ingen tvivl om, at det er hende på billederne og de er helt opdateret. 

Tami er super sød og jeg synes hun er virkelig lækker. Super flot fit og solbrun krop med ægte flotte velsiddende bryster, der passer perfekt til hendes veltrænede krop. 

Hun har noget varme og glød over sig, som bare er rigtig fedt når man køber sex - og det næsten føles som om man ikke har betalt for det. Jeg følte vi havde en god kemi, og hun var glad for besøget. Ingen hast eller noget her og bad før og efter. 

Og mindst lige så vigtig for mig, så var der lækker respons på berøringer m.v. Det synes jeg er frækt både at se og lytte til, når en lækker sprød sag ligger og vrider sig og stønner frækt. Det kan altså noget for mig. 

Hvad vi præcist lavede gemmer jeg mellem Tami og jeg, men det var et rigtigt lækkert besøg, og jeg havde lidt ønsker, som hun indfriede til perfektion. Jeg kan varmt anbefale denne smukke lækre servicemindede kvinde. 

Jeg overvejer seriøst om jeg skal besøge hende i næste uge igen. 

Redigeret af Søren A

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A

@freemanTami nyder mange ting og det er rigtig lækkert, særligt fordi hun ser så lækker fræk ud, mens hun nyder det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...