Cords 201 Skrevet 11. Februar, 2022 denfraekke71 skrev, for 22 timer siden: Helt enig.. Og jeg forstår egentlig heller ikke man bruger så meget tid på at kommentere på sadan en kværulant.. Jeg tænker at hvis det er den måde han skriver til pigerne på så forstår jeg da godt de ikke svarer For lige at følge op, så besøgte jeg Mette i går Jeg har da hørt om englefisse, men det var godt nok meget realistisk - selv hun kun giver blowjobs Hun er en dejlig ung kvinde, som lader til at nyde at give blowjobs - at man modtages af hende helt nøgen, det gør ikke fornøjelsen mindre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 11. Februar, 2022 @YoungGirlLover deltager ikke i Forum mere Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrækMøstjylland 118 Skrevet 14. Februar, 2022 Jeg synes at du "YoungGirlLover" er temmelig langt ude. Hvorfor ikke bare "klappe kaje". Jeg har besøgt Mette 4 gange og det har virklelig været en fornøjelse. Hun er sindsyg fræk at lege med Mette du lægger bare en besked på min profil så er jeg den der starter bilen Arhhh lige når jeg har fået virkeligheden til at passe ligesom du jo også skal have lov til "YoungGirlLover" har muligvis ikke noget der forhindre ham i at kunne svare og værepå hele tiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pedersendk Skrevet 5. Marts, 2022 Har besøgt Mette to gange. Begge gange var det nemt og hurtigt at lave en aftale. Super blowjob, kan anbefales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg