Fyn76 47 Skrevet 22. Januar, 2022 Jeg vil høre om der er nogen der har besøgt hende og som vil dele deres erfaring https://annoncelight.dk/showad/328587 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 842 Skrevet 22. Januar, 2022 Uha, det vil jeg også gerne høre om. Hun havde i går en annonce i Vejle, men den var åbenbart forkert - og hun svarede ikke på min henvendelse. Så senere hun samtidigt havde en i Aarhus, og hun kan nok ikke være to steder på een gang. Hun ser pivfræk ud, sådan i den avancerede retning :-). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ahva 2 Skrevet 22. Januar, 2022 Besøgte hende sidste weekend i Århus, det er præcis hende på billederne. Stor og fyldig røv, hun var frisk til at prøve alle mulige stillinger, hun startede med sutte owo, men puttede den kun lige i munden 2-3 gange også på med kondomet, og ellers var det bare i gang med en masse stillinger. Jeg kom til sidst imellem brysterne, en rigtig flot kvinde og fin indlevelse, ville 100procent prøve igen 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 255 Skrevet 23. Februar, 2022 (edited) Ahva skrev, den 22.1.2022 at 13:22: Besøgte hende sidste weekend i Århus, det er præcis hende på billederne. Stor og fyldig røv, hun var frisk til at prøve alle mulige stillinger, hun startede med sutte owo, men puttede den kun lige i munden 2-3 gange også på med kondomet, og ellers var det bare i gang med en masse stillinger. Jeg kom til sidst imellem brysterne, en rigtig flot kvinde og fin indlevelse, ville 100procent prøve igen Kan det passe det ikke er den samme pige som fremgår af annoncen nu? På profilen står der Bella66, men hun præsenterer sig som Brenda. Jeg ville have besøgt hende i går, men stedet lige i udkanten af Fredericia hvor hun holder til og som i øvrigt før er blevet flittigt brugt til denne slags aktiviteter, er mildest talt ikke særlig diskret, da det ligger ud til en meget stærkt befærdet vej uden ret meget afskærmning. Parkeringsmulighederne er ydermere stærkt begrænsede, med mindre man er totalt ligeglad med at ens bil bliver spottet på eller i nærheden af stedet. Redigeret 23. Februar, 2022 af Snadremanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg