Guest N10Ah Skrevet 21. Januar, 2022 (edited) Jeg kunne ikke lade være Redigeret 21. Januar, 2022 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 21. Januar, 2022 N10Ah skrev, for 9 minutter siden: Jeg kunne ikke lade være Hvis det var noget der var i programmet, så ville jeg se det. Må jeg især foreslå Blackmann med en gagball. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 21. Januar, 2022 (edited) Grydeskeen skrev, for 30 minutter siden: Må jeg især foreslå Blackmann med en gagball. Billedet af Blachmann med en gagball i munden har nu Brandt sig fast i mit sind Redigeret 21. Januar, 2022 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 21. Januar, 2022 Sofie Thomsen fra Kolding vandt efter "Sing Off". Et eller andet over de øjne som er forførende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
100% Gavtyv 178 Skrevet 21. Januar, 2022 (edited) Slettet Redigeret 21. Januar, 2022 af 100% Gavtyv Forkert citat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
100% Gavtyv 178 Skrevet 21. Januar, 2022 Grydeskeen skrev, for 1 time siden: Hvis det var noget der var i programmet, så ville jeg se det. Må jeg især foreslå Blackmann med en gagball. Så nu fik du da held til både at ødelægge X-faktor og SM... Shame on you 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 21. Januar, 2022 100% Gavtyv skrev, for 22 minutter siden: Shame on you Jeg må nok sige at jeg synes det er mig der gør x-factor lidt lummert ved at ligge sådan nogle lummerheder op. og okay bevares men et billede af Blachmann med en gagball i munden kan da noget !, altså hvis man er til sådan noget. Men det er godt nok også noget af et sex aggregat at have til at stå derhjemme i stuen synes du ikke ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 21. Januar, 2022 ppd skrev, 1 time siden: Sofie Thomsen fra Kolding vandt efter "Sing Off". Et eller andet over de øjne som er forførende. Jeg synes det sex aggregat jeg tog et billede af ville passe godt nede i kælderen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
100% Gavtyv 178 Skrevet 21. Januar, 2022 N10Ah skrev, for 7 minutter siden: Men det er godt nok også noget af et sex aggregat at have til at stå derhjemme i stuen synes du ikke ? Jo, det synes jeg, så med mindre, at der var tale om et rejse-set, skulle jeg ikke have det stående Jeg har tidligere søgt bolig og jeg husker et hussalgs-annonce med billeder, hvor der stod en stripper-stang/polestang samt store tykke kroge i loftet. Jeg ved ikke, om det var en svipser, at det ikke var pakket væk inden, at billederne blev taget, eller om sælger var ligeglad. Jeg gik i hvert fald uden om annoncen men trak blot på smilebåndet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 21. Januar, 2022 100% Gavtyv skrev, for 2 minutter siden: Jo, det synes jeg, så med mindre, at der var tale om et rejse-set, skulle jeg ikke have det stående Jeg er enig, den slags finurligheder er jeg heller til, jeg synes det bliver for lummert hvis jeg skulle spændes fast til sådan en fætter der 100% Gavtyv skrev, for 4 minutter siden: Jeg har tidligere søgt bolig og jeg husker et hussalgs-annonce med billeder, hvor der stod en stripper-stang/polestang samt store tykke kroge i loftet. Jeg ved ikke, om det var en svipser, at det ikke var pakket væk inden, at billederne blev taget, eller om sælger var ligeglad. Jeg gik i hvert fald uden om annoncen men trak blot på smilebåndet. Stripper stangen kan jeg gå med til det er fair nok det, men de store tykke kroge i loftet du nævner har nok også fået mig til at smutte let og elegant videre til næste bolig annonce sm er og alt det der er ikke lige mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 23. Januar, 2022 N10Ah skrev, den 21.1.2022 at 21:06: Billedet af Blachmann med en gagball i munden har nu Brandt sig fast i mit sind Og imens røvpuller Sofie Linde ham med en påspændingsdildo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 23. Januar, 2022 Arne Jensen skrev, for 26 minutter siden: Og imens røvpuller Sofie Linde ham med en påspændingsdildo Blachmann der bliver munket i skideren af Sofie Linde, ej puha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg