Hop til indhold
Guest N10Ah

Til jer der ser x factor i aften

Recommended Posts

Guest Grydeskeen
N10Ah skrev, for 9 minutter siden:

Jeg kunne ikke lade være 

843FDDC1-956A-4616-A86A-56E2C7768C93.png

Hvis det var noget der var i programmet, så ville jeg se det. Må jeg især foreslå Blackmann med en gagball. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Grydeskeen skrev, for 30 minutter siden:

Må jeg især foreslå Blackmann med en gagball. 

Billedet af Blachmann med en gagball i munden har nu Brandt sig fast i mit sind :wacko:

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sofie Thomsen fra Kolding vandt efter "Sing Off".

Et eller andet over de øjne som er forførende.

e6836ef5-63b4-4e6a-99a5-19f2ae0983da.jpg

3879f24a-ff62-447a-909a-93a47deecf54.jpg

9e6a2da4-9444-4c06-81a1-5ae3576271a6.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 1 time siden:

Hvis det var noget der var i programmet, så ville jeg se det. Må jeg især foreslå Blackmann med en gagball. 

Så nu fik du da held til både at ødelægge X-faktor og SM... Shame on you  ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
100% Gavtyv skrev, for 22 minutter siden:

Shame on you  ;) 

Jeg må nok sige at jeg synes det er mig der gør x-factor lidt lummert ved at ligge sådan nogle lummerheder op. og okay bevares men et billede af Blachmann med en gagball i munden kan da noget !, altså hvis man er til sådan noget.

Men det er godt nok også noget af et  sex aggregat at have til at stå derhjemme i stuen synes du ikke ? :lol::wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
ppd skrev, 1 time siden:

Sofie Thomsen fra Kolding vandt efter "Sing Off".

Et eller andet over de øjne som er forførende.

e6836ef5-63b4-4e6a-99a5-19f2ae0983da.jpg

3879f24a-ff62-447a-909a-93a47deecf54.jpg

9e6a2da4-9444-4c06-81a1-5ae3576271a6.jpg

Jeg synes det sex aggregat jeg tog et billede af  ville passe godt nede i kælderen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
N10Ah skrev, for 7 minutter siden:

Men det er godt nok også noget af et  sex aggregat at have til at stå derhjemme i stuen synes du ikke ? :lol::wacko:

Jo, det synes jeg, så med mindre, at der var tale om et rejse-set, skulle jeg ikke have det stående  ;)  Jeg har tidligere søgt bolig og jeg husker et hussalgs-annonce med billeder, hvor der stod en stripper-stang/polestang samt store tykke kroge i loftet. Jeg ved ikke, om det var en svipser, at det ikke var pakket væk inden, at billederne blev taget, eller om sælger var ligeglad. Jeg gik i hvert fald uden om annoncen men trak blot på smilebåndet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
100% Gavtyv skrev, for 2 minutter siden:

Jo, det synes jeg, så med mindre, at der var tale om et rejse-set, skulle jeg ikke have det stående  ;) 

Jeg er enig, den slags finurligheder er jeg heller til, jeg synes det bliver for lummert hvis jeg skulle spændes fast til sådan en fætter der :)

100% Gavtyv skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har tidligere søgt bolig og jeg husker et hussalgs-annonce med billeder, hvor der stod en stripper-stang/polestang samt store tykke kroge i loftet. Jeg ved ikke, om det var en svipser, at det ikke var pakket væk inden, at billederne blev taget, eller om sælger var ligeglad. Jeg gik i hvert fald uden om annoncen men trak blot på smilebåndet.

Stripper stangen kan jeg gå med til det er fair nok det, men de store tykke kroge i loftet du nævner har nok også fået mig til at smutte let og elegant videre til næste bolig annonce :) sm er og alt det der er ikke lige mig :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
N10Ah skrev, den 21.1.2022 at 21:06:

Billedet af Blachmann med en gagball i munden har nu Brandt sig fast i mit sind :wacko:

Og imens røvpuller Sofie Linde ham med en påspændingsdildo :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Arne Jensen skrev, for 26 minutter siden:

Og imens røvpuller Sofie Linde ham med en påspændingsdildo :lol:

Blachmann der bliver munket i skideren af Sofie Linde, ej puha :lol::wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...