Hop til indhold
Anna - fræk og sexet

Min profil og billeder bruges uden tilladelse

Recommended Posts

Kære brugere her på EG

Jeg stoppede for lidt over et år side hos Pure-passion i Valby, fordi jeg fik min egen lejlighed i Sydhavnen. 
Desværre bruger Pure-passion stadig min profil og mine billeder. Trods mine henvendelser til dem om at slette billeder og profil, som jeg i øvrigt ikke får svar på, så sker der intet. :?

Får du via et andet navn (Pernille lige nu) på vagtplanen adgang til min profil og billeder, så træffes jeg altså IKKE i Valby og ikke på de tidspunkter, der oplyses. 

Knus

Anna

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg undrede mig godt nok over, hvem Pernille var. I går da jeg klikkede på linket havnede jeg blot på Pure Passions forside. Nu kan jeg godt se, det er dine billeder, der dukker op. Det er selvfølgelig ikke i orden :-(.

Del dette indlæg

Link til indlæg
niels6663 skrev, for 35 minutter siden:

Jeg undrede mig godt nok over, hvem Pernille var. I går da jeg klikkede på linket havnede jeg blot på Pure Passions forside. Nu kan jeg godt se, det er dine billeder, der dukker op. Det er selvfølgelig ikke i orden :-(.

Jeg har selvfølgelig forståelse for, at billeder med mere ikke slettes samme dag, som man stopper. Men nu er det 14 måneder siden, så nej - det er ikke i orden. 
Det kan blandt andet være en del af forklaringen på, hvorfor klinikker med danske piger har det svært i branchen (som der har været flere tråde omkring herinde).  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sløvt! Og hvorfor bruge en anden piges billeder? Det kræver kun 1-2 gæster som skriver at der anvendes falske billeder og man har ødelagt sit navn. Ja, der er så meget jeg ikke forstår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lion69

Hvorfor måder du ikke personligt op med en advokat og for det slettet omgående, da det ikke er lovligt .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gisli skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor ikke få en advokat til at skrive et brev til dem?

Så du kan få det her stoppet.

Lion69 skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor måder du ikke personligt op med en advokat og for det slettet omgående, da det ikke er lovligt .

I ved vist ikke hvad det ville koste at blande en advokat ind i dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm, er ikke 100 %, men man har jo ret til at blive slettet, altså få sine data fjernet pga. Persondataforordningen.

Måske du kan skrive til dem at de skal fjerne billederne pga. dette, ellers vil du kontakte Datatilsynet.

Men det skal jo holdes op på, hvor åben du er om dette erhverv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lion69 skrev, den 21.1.2022 at 19:52:

Det er ikke lovligt, nej. Men jeg håber stadig på, at de vil reagere på mine henvendelser og se, at det heller ikke er godt for deres egen forretning. Indtil det forhåbentligt sker, så har jeg i hvert fald gjort opmærksom på, at jeg ikke træffes der - og at de har sat mig på deres vagtplan uden mit samtykke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...