ahfs 15 Skrevet 21. Januar, 2022 Ved godt der er flere anmeldelser herinde af Melinda, men nu kommer der så en mere. https://annoncelight.dk/showad/278025 Efter et hurtigt aftalt møde, besøgte jeg her til eftermiddag Melinda i Holsted. Mit 3. besøg hos hende, og hun er sku skøn. Er man til en lille fræk sag så er man kommet til det rigtige sted. Indlevende, smuk og venlig, og hun gør sig barer umage. Ikke sidste gang jeg kommer der. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
robototto 5 Skrevet 21. Januar, 2022 Ja hun er nu sød ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
100% Gavtyv 177 Skrevet 21. Januar, 2022 ahfs skrev, for 6 timer siden: Er man til en lille fræk sag så er man kommet til det rigtige sted. Hun skriver, at hun er 175 høj. Det kalder jeg nu ikke "lille" Men dejlig og skøn ser hun da bestemt ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thchristensen 0 Skrevet 25. Januar, 2022 Hvor høj er hun rigtigt? og hvor i Holsted finder man hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars.D 6 Skrevet 27. Januar, 2022 (edited) Jeg besøgte hende i Holstebro for nogen tid siden. Hun virker meget lille, nok nærmere 160 cm end 175 cm. Hun var en god oplevelse, rigtig sød og seriøs. Jeg er aldrig blevet kysset så meget. Billederne er helt ægte, og selvom hun er i 20'erne så er hun meget teenage-agtig. Hun er bestemt dejlig. Hun fortalte at efter Holsted tog hun hjem på ferie til Ungarn, men hun vil komme tilbage til Danmark. Så der er noget at glæde sig til. Redigeret 27. Januar, 2022 af Lars.D 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg