Hop til indhold
Guest Exchange-Student

Jobinterview

Recommended Posts

Guest Exchange-Student

This thread is probably more aimed for other girls here. 

I got invited for a jobinterview as I have been applying for the last couple of weeks. If I get this position, I still want to have this secret work going once in a while - same way as now basically..

So my question is - have any of you been in similar situation? Can you manage to do both? and is it still exciting or too much?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Yes. I had a similar situation once during my student days, it was fun. It's generally more exciting, but it also depends on your personality, for one it can be stressful and for the other it can be the meaning of life (sensation seeking dimension). It all depends on how you react to stress.

Redigeret af HornyGirlfriend

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

We've already exchanged a few messages privately about this, you and I, and you're always welcome to ask if there's more you'd like to know <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har et patchwork arbejdsliv med hhv. almindeligt firma, sexarbejde og timelønnet lønmodtagerarbejde på freelance-basis, det fungerer fint for mig og jeg nyder selv at kunne tilrettelægge mit arbejdsliv. Ingen uger er ens og jeg har undervejs kunnet tage mere uddannelse. I perioder med meget arbejde i mit civile firma, kan jeg skrue ned for sexarbejde og omvendt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har et fuldtids job inden for det offentlige. Og jeg tjener såmænd ganske udmærket. Jeg har derfor kun få dage om måneden hvor jeg har tid, lyst og overskud til mit bijob. 

Men på den måde opretholder jeg gejsten og lysten og grænserne, fordi jeg er ikke afhængig af de penge jeg får via mit bijob. Jeg har kun intimt samvær med nogle jeg selv tiltrækkes af. 

Pånær et par nære kolleger er der ingen på mit civile job der kender til min hemmelighed. 

Så jo. Det kan sagtens lade sig gøre og  jeg tror faktisk det er mere almindeligt end du tror, at have et civilt job samtidig 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Exchange-Student
Den lille frøken skrev, for 2 timer siden:

Jeg har et fuldtids job inden for det offentlige. Og jeg tjener såmænd ganske udmærket. Jeg har derfor kun få dage om måneden hvor jeg har tid, lyst og overskud til mit bijob. 

Men på den måde opretholder jeg gejsten og lysten og grænserne, fordi jeg er ikke afhængig af de penge jeg får via mit bijob. Jeg har kun intimt samvær med nogle jeg selv tiltrækkes af. 

Pånær et par nære kolleger er der ingen på mit civile job der kender til min hemmelighed. 

Så jo. Det kan sagtens lade sig gøre og  jeg tror faktisk det er mere almindeligt end du tror, at have et civilt job samtidig 

This sounds very ideal to me :) !! Thats the sort of "setting" I would find myself at ^^

Happy to hear it works great for you <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...