Hop til indhold

Søger blow med Tungepircing

Featured Replies

Skrevet

Findes der en her som giver et blowjob med tungepircing har prøvet det engang det er super fedt

Skrevet

Roxy red-storm har. Jeg har ikke været der, men ved at hun har både i tunge og nipples. 

BUC

Skrevet
LOVE2FUCK skrev, for 2 timer siden:

Findes der en her som giver et blowjob med tungepircing har prøvet det engang det er super fedt

Alice er tungepiercet, og vild i sengen

Skrevet

Helt klart savnet....

Det er længe siden, men måske er hun stadig derude - en lækker lidt asiatisk meget slim men lækker pige (undskyld hvis du ikke var asiatisk) på Pussygalores - Frederiksberg

Kan desværre ikke huske navnet... Kim..... , men måske kan andre og måske også om hun stadig er i gamet

Skrevet
Rolias skrev, for 10 timer siden:

Kan desværre ikke huske navnet... Kim..... , men måske kan andre og måske også om hun stadig er i gamet

Det var @kimora, og hun var for vild. Kæft, hun gav den gas på lagnerne! Det er gået 12 år, siden jeg besøgte hende første ud af mange gange, og jeg er ret sikker på, at hun har bevæget sig videre i livet. 

Skrevet

ja Kimora :wub: - ja der var fart på - tak fordi du kunne huske det, jeg sidder lige og smiller lidt :P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.