Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har ikke set en anmeldelse af Pim fra Thai No1 i Søborg i lang tid (faktisk mere ned 1 år) og følte at en update var på sin plads.

Jeg besøgte den dejlige Pim i dag som modtog mig i døren med sit skønne smil og fræk krop. Hun er altid uartig klædt på og afslører nogle dejlige kæmpe bryster og en stram røv. Hun er i min optik super sexy, mega fræk og meget flot. Hun står altså kniv skarp.

Jeg har besøgt Pim i en del år og kommer for den gode massage. Det er hun seriøst god til. Har fået mange massager igennem tiden og syntes at hun ligger i toppen. Hun gav en virkelig hård massage og efter 30 min lykkedes det hende at overtale mig til en B2B hvilket jeg er glad for at jeg valgte. Det er bare frækt når en lille sexy thai pige vrider sig oven på en og ved hvordan hun skal bruge sine bryster og røv til at skabe den helt rigtig stemning. Hun evner at placere sig således at man kigger direkte på hendes røv og fisse mens hun masserer min pik med hendes bryster og ja jeg var meget begejstret.

PS…Jeg har været meget aktiv på EG men grunde visse omstændigheder har jeg været nødsaget til at lave en ny profil herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej MAT

tak for anmeldelsen

du skriver: "Hun evner at placere sig således at man kigger direkte på hendes røv og fisse mens hun masserer min pik med hendes bryster og ja jeg var meget begejstret."

I min verden lægger det op til happy ending eller måske mere endnu. Men hvor langt går hun ned af den vej??

I hendes annonce står der at hun ikke besvare opkald og sms der handler om seksuelle ydelser.

god wwekend

Hitmann

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hitmann1234 skrev, for 4 timer siden:

hej MAT

tak for anmeldelsen

du skriver: "Hun evner at placere sig således at man kigger direkte på hendes røv og fisse mens hun masserer min pik med hendes bryster og ja jeg var meget begejstret."

I min verden lægger det op til happy ending eller måske mere endnu. Men hvor langt går hun ned af den vej??

I hendes annonce står der at hun ikke besvare opkald og sms der handler om seksuelle ydelser.

god wwekend

Hitmann

Hej Hitmann

Jeg har besøgt Pim igennem en del år og hendes tilbud af services ændre sig løbende. Jeg har tidligere fået fuld pakke men det er dog noget tid siden men jeg kommer heller ikke til Pim for dette da mit behov bliver dækket på anden vis ;) Jeg kommer for massagen og engang imellem B2B og HJ. Idag valgte jeg så B2B og som du nok kan gætte dig til så også et HJ hvilket hun gør ganske dejligt :) Ved faktisk ikke hvad hendes menukort siger for tiden men måske hendes forretning også er ramt af nedgang grundet corona. God weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan både få sex og bj når hun er presset ligesom hun opfordrer brugere til at give en anmeldelse, når der er for få kunder i butikken.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Salad
Sim12 skrev, for 2 timer siden:

Du kan både få sex og bj når hun er presset ligesom hun opfordrer brugere til at give en anmeldelse, når der er for få kunder i butikken.

Blowjob med eller uden hætte?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sim12 skrev, for 5 timer siden:

Da jeg var hos hende sidst var hun meget utilnærmelig og i prisoptrækhjørnet. Jeg fik en b2b, som var fin nok, men lidt dyr. Selve seancen må alligevel have have gjort et vist "indtryk" på hende, for hun skulle bagefter lige tørre arbejdsstedet "for my liquids". Hun er gudesmuk, men jeg kommer der ikke mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...