100% Gavtyv 178 Skrevet 21. Januar, 2022 (edited) Hej Jeg har tidligere besøgt Sofia og besluttede i dag at besøge hendes kollega Bee, som holder til samme sted i Vejle. https://annoncelight.dk/showad/300353 Bee er ca. 1.60 og har et rigtig sødt og kønt ansigt, langt mørkt hår og hun smiler rigtig meget. Jeg tror ikke, at hun har billeder på deres profil, da der er tale om en "B" og en "Bee" og jeg tror ikke, at det er den samme person. Ved ankomst spurgte hun, om jeg ville have et bad. Jeg fortalte hende, at jeg lige havde badet, så det behøvede jeg ikke med mindre, at hun da ville gøre mig følgeskab i badet Hun kvitterede med et grin og gav mig et klask bagi med ordene "naughty boy" og gik ud af lokalet for at hente olie mm. Hun kan lide at snakke og grine, har en fin humor og et ganske fint engelsk. Efter at vi havde smidt tøjet fik jeg en rigtig god krammer ved massagebriksen inden massage start og så kunne man jo lige føle lidt på hende. Hun er meget slank uden så mange former og med dejlig blød hud. Hun har lidt strækmærker på maven uden, at det gør noget og hendes bryster er økologiske en god størrelse A. Igen havde jeg valgt 90 minutter med massage og fuld pakke til 1600,- med fokus på massagen. Med mig på maven, gav hun en rigtig god massage med lange seje strøg og små hurtige strøg og kommer ganske fint omkring. Der er en del pirring og hun er ikke bleg for at røre og "hilse" på kalorius med hånden, som hun sniger ind under mig fra tid til anden. Hun var særdeles berøringsvenlig og havde derfor intet imod, at jeg følte lidt på hende undervejs i massagen. Hun spurgte efter et stykke tid, om jeg ville give hende massage og selvfølgelig ville jeg det Hun lå på ryggen og så fik jeg ellers frit udsyn til hele hendes dejlige krop. Mave, bryster, lår og arme samt lidt pirring på klitten blev det til, inden hun "kommanderede" mig ned på briksen igen på ryggen. Så fik fronten en tur og hun pirrede, rørte og masserede også kalorius. Efter halvdelen af tiden var gået, kunne jeg ikke holde til mere med alt den pirren og berøring begge veje, så vi stoppede med massagen og begyndte på sex-delen. Hun forlod lokalet et par minutter for at fjerne det værste olie fra hendes hænder og krop og kom retur til lokalet igen, hvorefter hun gav et ganske ok blowjob alt imens hendes hænder pirrede og masserede bollerne. Hun kom ned på ryggen at ligge og jeg kunne nyde hendes fisse med tungen. Den smagte dejligt, men jeg måtte dog kun bruge fingre udvendigt. Derefter kom der regnfrakke på og vi fortsatte med hende på toppen og efterfølgende en missionær. De sidste 20 minutter blev brugt på lidt kombineret massage og blow/hj og jeg fik igen rig lejlighed til igen at udforske hendes dejlige bløde krop. Efter de 90 minutter var gået fik jeg et bad, fik tøj på og sagde "bye" med et smil og et kram til hende. Lokation: 5/10 (indgang ud mod kryds med store massage skilte i vinduerne på hver side af døren). Massage: 10/10 (super massage med god pirring undervejs og hun tørrer overskydende olie af til sidst) Sex: 8/10 (fint aktiv med god oral begge veje og særdeles berøringsvenlig) Blow/hj: 8/10 (god berøring på boller, skaft og anus-pirring) Alt ialt et super besøg og bestemt et genbesøg værd. Redigeret 21. Januar, 2022 af 100% Gavtyv Tilføjet tekst 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madhat 15 Skrevet 21. Januar, 2022 100% Gavtyv skrev, for 5 timer siden: Hej Jeg har tidligere besøgt Sofia og besluttede i dag at besøge hendes kollega Bee, som holder til samme sted i Vejle. https://annoncelight.dk/showad/300353 Bee er ca. 1.60 og har et rigtig sødt og kønt ansigt, langt mørkt hår og hun smiler rigtig meget. Jeg tror ikke, at hun har billeder på deres profil, da der er tale om en "B" og en "Bee" og jeg tror ikke, at det er den samme person. Ved ankomst spurgte hun, om jeg ville have et bad. Jeg fortalte hende, at jeg lige havde badet, så det behøvede jeg ikke med mindre, at hun da ville gøre mig følgeskab i badet Hun kvitterede med et grin og gav mig et klask bagi med ordene "naughty boy" og gik ud af lokalet for at hente olie mm. Hun kan lide at snakke og grine, har en fin humor og et ganske fint engelsk. Efter at vi havde smidt tøjet fik jeg en rigtig god krammer ved massagebriksen inden massage start og så kunne man jo lige føle lidt på hende. Hun er meget slank uden så mange former og med dejlig blød hud. Hun har lidt strækmærker på maven uden, at det gør noget og hendes bryster er økologiske en god størrelse A. Igen havde jeg valgt 90 minutter med massage og fuld pakke til 1600,- med fokus på massagen. Med mig på maven, gav hun en rigtig god massage med lange seje strøg og små hurtige strøg og kommer ganske fint omkring. Der er en del pirring og hun er ikke bleg for at røre og "hilse" på kalorius med hånden, som hun sniger ind under mig fra tid til anden. Hun var særdeles berøringsvenlig og havde derfor intet imod, at jeg følte lidt på hende undervejs i massagen. Hun spurgte efter et stykke tid, om jeg ville give hende massage og selvfølgelig ville jeg det Hun lå på ryggen og så fik jeg ellers frit udsyn til hele hendes dejlige krop. Mave, bryster, lår og arme samt lidt pirring på klitten blev det til, inden hun "kommanderede" mig ned på briksen igen på ryggen. Så fik fronten en tur og hun pirrede, rørte og masserede også kalorius. Efter halvdelen af tiden var gået, kunne jeg ikke holde til mere med alt den pirren og berøring begge veje, så vi stoppede med massagen og begyndte på sex-delen. Hun forlod lokalet et par minutter for at fjerne det værste olie fra hendes hænder og krop og kom retur til lokalet igen, hvorefter hun gav et ganske ok blowjob alt imens hendes hænder pirrede og masserede bollerne. Hun kom ned på ryggen at ligge og jeg kunne nyde hendes fisse med tungen. Den smagte dejligt, men jeg måtte dog kun bruge fingre udvendigt. Derefter kom der regnfrakke på og vi fortsatte med hende på toppen og efterfølgende en missionær. De sidste 20 minutter blev brugt på lidt kombineret massage og blow/hj og jeg fik igen rig lejlighed til igen at udforske hendes dejlige bløde krop. Efter de 90 minutter var gået fik jeg et bad, fik tøj på og sagde "bye" med et smil og et kram til hende. Lokation: 5/10 (indgang ud mod kryds med store massage skilte i vinduerne på hver side af døren). Massage: 10/10 (super massage med god pirring undervejs og hun tørrer overskydende olie af til sidst) Sex: 8/10 (fint aktiv med god oral begge veje og særdeles berøringsvenlig) Blow/hj: 8/10 (god berøring på boller, skaft og anus-pirring) Alt ialt et super besøg og bestemt et genbesøg værd. Fin skriv Har hun nogle særlige kendetegn (tatoveringer mm.) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylan 43 Skrevet 21. Januar, 2022 (edited) Tak for dejlig beretning…. Hvor i byen er det ca? Redigeret 21. Januar, 2022 af Dylan Svaret på mit spørgsmål var i anmeldelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
100% Gavtyv 178 Skrevet 21. Januar, 2022 (edited) Madhat skrev, for 3 timer siden: Fin skriv Har hun nogle særlige kendetegn (tatoveringer mm.) Hun har en navlepiercing. Jeg mindes ikke at have set, at hun har nogen tattoos, men det kan være, at jeg har overset dem Dylan skrev, for 3 timer siden: Tak for dejlig beretning…. Hvor i byen er det ca? Over for Aldi i Thai massage klinik ved havnen. Tror ikke, at jeg bryder nogen regler ved at fortælle det. Redigeret 21. Januar, 2022 af 100% Gavtyv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nce 102 Skrevet 21. Januar, 2022 100% Gavtyv skrev, for 9 timer siden: Lokation: 5/10 (indgang ud mod kryds med store massage skilte i vinduerne på hver side af døren). Kære gavtyv, de har også en bagindgang (altså til klinikken) den har jeg brugt flere gange om eftermiddagen og er lige ud til en parkeringsplads. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
100% Gavtyv 178 Skrevet 21. Januar, 2022 nce skrev, for 4 minutter siden: Kære gavtyv, de har også en bagindgang (altså til klinikken) den har jeg brugt flere gange om eftermiddagen og er lige ud til en parkeringsplads. Du behøver ikke være så formel "Kære gavtyv" Jeg kender godt bagindgangen, men er dog ikke blevet guided den vej endnu. Jeg ved heller ikke, om man kan gå ind den vej, eller om det kun er en udgang. Det betyder heller ikke så meget for mig, om folk ser mig gå ind/ud, men jeg ved, at det betyder noget for andre, så derfor skriver jeg også lidt omkring hovedindgangen i mine bedømmelser. Bagindgangen kan folk læse om i annoncen og spørge efter den Nu da du selv nævner, at du har benyttet stedet flere gange, så må du da også have en mening omkring stedet og GP'erne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylan 43 Skrevet 22. Januar, 2022 Er der nogen der ved om Bee tilbyder adgang til hendes personlige bagindgang:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
100% Gavtyv 178 Skrevet 22. Januar, 2022 Det gør hun ikke. Det skriver GP'erne også i deres annonce, at de ikke er til anal. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylan 43 Skrevet 22. Januar, 2022 Det havde jeg overset, men det kan jeg jo godt se….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylan 43 Skrevet 26. Januar, 2022 Kysser den unge dame?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
100% Gavtyv 178 Skrevet 26. Januar, 2022 (edited) Jeg tror ikke, at Bee kysser. Der var kun nogle kindkys begge veje. Sofia (som jeg også har besøgt og skrevet en anmeldelse om), som Bee deler sted med, kyssede heller ikke. Nu tænker I måske, at det er fyren ... dog har jeg ikke haft "kysseproblemer" andre steder. Redigeret 26. Januar, 2022 af 100% Gavtyv ændret tekst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg