Hop til indhold
Bobwhite

Eliza Darling, klarest af alle stjernerne på himlen

Recommended Posts

Jeg besøgte Eliza i går torsdag og hun er direkte fantastisk. Ud over at hun er sød, dejlig, spændstig, attraktiv og lækker og alt det der, har jeg aldrig oplevet en større indlevelse i akten. Helt sindsyg attitude kun kom med, hun gav og hun gav. Og hun tog og hun tog og hun tog imod med en grådighed af en anden verden. Det føltes simpelthen som om hun var ægte vild med mig.

Verdensklasse er egentlig et lidt tamt ord.

Det bedste sex jeg har haft af den her slags. De der øjne, de der læber, den der tunge, de der kys, de der lyde,….  Vildt og helt enestående!

Bob

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, de er helt øko, og dejlige, ikke specielt store, tror hun selv skriver B, det passer meget godt. Og hun giver et dejligt blow og bruger tungen godt. Faktisk utrolig godt. Den er ret meget ude af munden den der tunge og hun siger frække ting med den også :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Majoren gør honnør for agent Bobwhite som med sin recognosceringsrapport ledte majoren på sporet af Eliza Darling - intet mindre end en fænomenal rekrut!!! Majoren tildeler topkarakter i raffineret sabelpolering og entusiastisk fribrydning i ringen. Og ikke mindst besidder rekrutten et hemmeligt våben i form af en uimodståelig charme. Da begivenhederne nåede til den fase, hvor majoren måtte kapitulere og affyre den gamle Bofors-kanon, var det med et brag, som har vakt bekymring på anden side af Øresund. Majoren drog højt syngende hjem til kasernen. 

Majoren kan give rekrutten sine varmeste anbefalinger. Eliza Darling - approved by the Major.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BUC2610
meUsex skrev, for 52 minutter siden:

Age with this group of girls always correct 

Not correct. Always add 2-3 years. 

BUC

Del dette indlæg

Link til indlæg

Majoren havde behov for at dulme sine tyndslidte nerver med et skud dopamin i kølvandet på det fejlslagne felttog til en i mere end én forstand ugæstfri afrikanske nation beliggende i Sahel-bæltet. Strategien var klar, og efter at have meldt sin ankomst og en problemfri indflyvning til øvelsesterrænet var majoren klar til at deployere sit tunge artilleri hos Eliza Darling. Der blev tale om et hedt gensyn, og majoren kunne notere i sin logbog, at rekrutten på ingen måde udviste tegn på kamptræthed, men tværtimod var fuld af kampgejst i lige så rigt mål som ved majorens første træfning med Eliza. Desværre var der tale om en afskedssalut fra majoren, da rekrutten returnerer til hjemlandet søndag ud på eftermiddagen. Majoren vil have med sin aftenbøn, at Eliza returnerer til dronningens København snart igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
MrFukkit skrev, den 27.1.2022 at 09:18:

Det var hurtigere at skrive ‘Polen.’  Tak

Nord- eller Syd??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne ikke være mere enig… forsøgte at bestille en time mere allerede 2 timer efter første besøg…

Har aldrig booket mere en to timer, men har lagt til side til 3 timer i strej ho Eliza næste gang hun kigger forbi vores breddegrader.

Dette er inkl. et lille håb om at boblerne i mig går af og jeg bliver flad under de tre timer, for det bliver en meget dyr og tidskrævende erfare hver gang hun er i byen, hvis jeg ikke får gjort den champagne flaske hun har poppet i mig flad og kedelig.

Tag ikke fejl..

Foretrækker skam at boblerne bliver og så må jeg jo bare få det finansielle regnskab til at gå op i hendes favør

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...