Hop til indhold

Recommended Posts

nææææ overvejede i går, spurgte om hj og fik svaret at det kun var sundhedsmassage... Men det er jo også fint, men ikke lige det jeg ledte efter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uno mas skrev, for 53 minutter siden:

spurgte om hj og fik svaret at det kun var sundhedsmassage...

Ja, det er da fair nok at hun ikke tilbyder andet end alm. massage. Men hvorfor fa.... viser hendes billeder i annoncen så kun brystpartiet incl. en relativ synlig barm og kavalergang...?? Men det er nu set før af andre annoncører. :-o Og når man annoncerer på AL tror jeg også de fleste kan gennemskue hvad det er der "sælges" gennem de annoncer.
Men kan selvfølgelig være at hun er mere åben for sjov hvis man dukker op hos hende og hun ser hvor lækre og uimodståelige vi i virkeligheden er... ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved hvor hun holder til? 

Er hun ved det efterhånden velkendte sted, mellem Odense og Otterup. Eller er der kommet et nyt sted. 

 

Mvh Fynboen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lækkermand skrev, den 22.1.2022 at 15:28:

Jeg har ikke besøgt hende, men skrev sammen med hende. Hun tilbyder ikke sex, men en håndsmølf. Det er Nord for Otterup, så pak en madkasse

Jeg skrev som sagt, også med hende og spurgte til Hj eller Bj og dér var svaret kun sundhedsmassage, men ja, når hun annoncerer på AL så tænker jeg nok alle ved hvad man kan forvente :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uno mas skrev, for 5 timer siden:

Jeg skrev som sagt, også med hende og spurgte til Hj eller Bj og dér var svaret kun sundhedsmassage, men ja, når hun annoncerer på AL så tænker jeg nok alle ved hvad man kan forvente :)

Hun skrev som det første om jeg ville have HJ og det kostede ekstra, sååå

Del dette indlæg


Link til indlæg
lækkermand skrev, for 13 timer siden:

Hun skrev som det første om jeg ville have HJ og det kostede ekstra, sååå

Det er nok også bare fordi du er SÅ lækker :P:D:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesper12 skrev, for 12 timer siden:

Har været der. Alm. hus nord for otterup. Hun er sød og pæn. Men tilbyder kun hvad der står i annoncen. God massage. Fint hj.

hvad kostede det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...