Hop til indhold
Syden

Sofia - Waldstr. 3

Recommended Posts

Hende her må i simpelt hen høre om.

http://fl-girls.com/profiles/view/6464/Sofia

Jeg var forbi og se på pigerne på Junkerholweg, men der var ikke noget som jeg synes var spændende, så jeg fortsatte til Waldstr. 3.

Da jeg kom ind i lejligheden til Sofia, sagde hun ikke noget, men trak mig helt tæt ind til sig og gav mig et dejligt kys. Så knappede hun min skjorte halvvejs op og smilede til mig.....jeg var solgt og vi blev enige om en halv time.

Efter et hurtigt bad kom jeg ind til hende og hun poserede lækker for mig :D

Fuck...hun er dejlig at se på og den krop med mega gode bryster :D

Vi hoppede op i sengen og hun tog banditten i munden, hvorefter hun vendte sig om så jeg fik hendes safter lige i hovedet og min tunge gik på opdagelse i begge huller.

Hun gav den max gas og tog den helt dybt ind i munden. Det var så vildt at jeg havde lyst til at gå hele vejen sådan, men jeg synes bare at hun skulle nydes noget mere, så hun blev vendt om og kneppet i missionær.

Efter noget tid var jeg helt klar og jeg satte hende ovenpå mig, så hun kunne ride den sidste tur. Det blev sååå vildt og hun fortalte på spansk hvor fedt det var (tror jeg)

Jeg kom oppe i hende og hun sluttede hvor hun startede. Ikke noget stress.....hun lå med banditten oppe i sig og vi nussede og kyssede lidt inden jeg tog et bad.

Så hjalp hun mig i tøjet og der blev stadig kælet og kysset :P

Jeg havde mest af alt lyst til at hæve 1000 euro og inviterer hende i byen hele aftenen, men måtte desværre tilbage til virkeligheden, så det blev bare til et farvelkys :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...