Hop til indhold

Karma Thaimassage på Grønnegade

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har besøgt stedet siden det er blevet renoveret? Og hvad tænker i generelt om stedet?

Skrevet
Runesleg skrev, for 54 minutter siden:

Er der nogen der har besøgt stedet siden det er blevet renoveret? Og hvad tænker i generelt om stedet?

Jeg tror der er mere end én Grønnegade i Jylland. Bynavn kunne nok være en fin tilføjelse ;)

Skrevet
  • Author
NewPunter skrev, for 16 minutter siden:

Jeg tror der er mere end én Grønnegade i Jylland. Bynavn kunne nok være en fin tilføjelse ;)

Ja det nok en god ide :D det havde jeg glemt. Den i Århus C

Skrevet

Hvornår er stedet renoveret? Jeg husker det kun, som det ser ud nu. Det er jo ikke ligefrem det mest diskrete sted, men servicen er efter min mening helt i orden. Søde, dejlige kvinder som både giver god massage og hygge. 

Skrevet
#2tiltango skrev, for 50 minutter siden:

Hvornår er stedet renoveret? Jeg husker det kun, som det ser ud nu. Det er jo ikke ligefrem det mest diskrete sted, men servicen er efter min mening helt i orden. Søde, dejlige kvinder som både giver god massage og hygge. 

Jeg mener det er 4-5 år siden. Bla blev indgangspartiet lavet om, men det ligner stadig lo......
Dejligt du har haft gode oplevelser der, jeg har haft det modsatte. Starten var så dårlig at jeg gik igen efter få minutter. Iskold men smuk pige. Virkelig dårlig attitude.

Skrevet
  • Author
#2tiltango skrev, for 54 minutter siden:

Før nytår, gik forbi så en masse tømrer indenfor. Skrev til dem og de sagde de var i gang med at renovere og få nyt management og med nye piger fra Europa 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 57 minutter siden:

Jeg mener det er 4-5 år siden. Bla blev indgangspartiet lavet om, men det ligner stadig lo......
Dejligt du har haft gode oplevelser der, jeg har haft det modsatte. Starten var så dårlig at jeg gik igen efter få minutter. Iskold men smuk pige. Virkelig dårlig attitude.

det har jeg også prøvet hos karma 

men for snart 13 år siden fik jeg en fantastisk tur af en dansk koreaner fra københavn 

hun var så top lækker at jeg stadig efter mange mange mange år husker hende 

vil ønske jeg kunne finde hende igen 

Skrevet
Runesleg skrev, for 2 timer siden:

Før nytår, gik forbi så en masse tømrer indenfor. Skrev til dem og de sagde de var i gang med at renovere og få nyt management og med nye piger fra Europa 

Imponerende at tømrerne havde styr på det.. ;)

/North

Skrevet
North skrev, den 20.1.2022 at 22:01:

Imponerende at tømrerne havde styr på det.. ;)

/North

Måske bliver de aflønnede i naturalier. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.