Hop til indhold
Runesleg

Karma Thaimassage på Grønnegade

Recommended Posts

Runesleg skrev, for 54 minutter siden:

Er der nogen der har besøgt stedet siden det er blevet renoveret? Og hvad tænker i generelt om stedet?

Jeg tror der er mere end én Grønnegade i Jylland. Bynavn kunne nok være en fin tilføjelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewPunter skrev, for 16 minutter siden:

Jeg tror der er mere end én Grønnegade i Jylland. Bynavn kunne nok være en fin tilføjelse ;)

Ja det nok en god ide :D det havde jeg glemt. Den i Århus C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest #2tiltango

Hvornår er stedet renoveret? Jeg husker det kun, som det ser ud nu. Det er jo ikke ligefrem det mest diskrete sted, men servicen er efter min mening helt i orden. Søde, dejlige kvinder som både giver god massage og hygge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
#2tiltango skrev, for 50 minutter siden:

Hvornår er stedet renoveret? Jeg husker det kun, som det ser ud nu. Det er jo ikke ligefrem det mest diskrete sted, men servicen er efter min mening helt i orden. Søde, dejlige kvinder som både giver god massage og hygge. 

Jeg mener det er 4-5 år siden. Bla blev indgangspartiet lavet om, men det ligner stadig lo......
Dejligt du har haft gode oplevelser der, jeg har haft det modsatte. Starten var så dårlig at jeg gik igen efter få minutter. Iskold men smuk pige. Virkelig dårlig attitude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
#2tiltango skrev, for 54 minutter siden:

Hvornår er stedet renoveret? Jeg husker det kun, som det ser ud nu. Det er jo ikke ligefrem det mest diskrete sted, men servicen er efter min mening helt i orden. Søde, dejlige kvinder som både giver god massage og hygge. 

Før nytår, gik forbi så en masse tømrer indenfor. Skrev til dem og de sagde de var i gang med at renovere og få nyt management og med nye piger fra Europa 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 57 minutter siden:

Jeg mener det er 4-5 år siden. Bla blev indgangspartiet lavet om, men det ligner stadig lo......
Dejligt du har haft gode oplevelser der, jeg har haft det modsatte. Starten var så dårlig at jeg gik igen efter få minutter. Iskold men smuk pige. Virkelig dårlig attitude.

det har jeg også prøvet hos karma 

men for snart 13 år siden fik jeg en fantastisk tur af en dansk koreaner fra københavn 

hun var så top lækker at jeg stadig efter mange mange mange år husker hende 

vil ønske jeg kunne finde hende igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runesleg skrev, for 2 timer siden:

Før nytår, gik forbi så en masse tømrer indenfor. Skrev til dem og de sagde de var i gang med at renovere og få nyt management og med nye piger fra Europa 

Imponerende at tømrerne havde styr på det.. ;)

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg
North skrev, den 20.1.2022 at 22:01:

Imponerende at tømrerne havde styr på det.. ;)

/North

Måske bliver de aflønnede i naturalier. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...