denventende 101 Skrevet 19. Januar, 2022 Hej Er der nogen som kan berette noget om denne kvinde. https://annoncelight.dk/showad/300497 der er hverken telefon nummer eller mail Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9836 Skrevet 19. Januar, 2022 Jeg gætter på at det er i trekantsområdet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
100% Gavtyv 177 Skrevet 19. Januar, 2022 Lauersen skrev, for 1 time siden: Jeg gætter på at det er i trekantsområdet Nej, det er i nærheden af byen Tarm 90-100 km. vest for Vejle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 101 Skrevet 20. Januar, 2022 Lauersen skrev, for 13 timer siden: Jeg gætter på at det er i trekantsområdet der står Vejlevej 89 Tarm i overskriften, så det burde være åbenlyst at det ikke er i 3 kants området Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9836 Skrevet 20. Januar, 2022 denventende skrev, 1 time siden: der står Vejlevej 89 Tarm i overskriften, så det burde være åbenlyst at det ikke er i 3 kants området Der stod 69. Hvis man kører dertil i bil skal man så over Vejlefjord broen der jo som bekendt har høj rejsning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyren7500 24 Skrevet 27. Februar, 2022 Hey Var forbi i dag og kørte igen Det er slet slet ikke hende på billedet, havde håbet de havde fornyet, men nej det et hende der har været der siden juni sidste år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg