Hop til indhold

Fantastisk GFE med Devina i Skive

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/293998

Jeg har besøgt Devina to gange. Først 15 minutter så 30 minutter. Vores kemi var rigtig god fra første møde så jeg bestemte mig for at have to timer denne gang. Og hold da op, det var fuldstændig fantastisk. Devina er super sød og hun har en stemme som en engel. Ved ikke om det kun er mig, men jeg tænder på en sød stemme. Hun er dansk så kommunikationen går nemt og så har hun en eksotisk kulør. Så det er best of both worlds. Hun er typen der, hvis hun mødes med respekt og almindelig høflighed vil få dig til at føle som du er manden i hendes liv. Jeg har prøvet en del gp'er der lover GFE men så får man knap et tantekys. De ligger bare på ryggen som en søstjerne og venter på du bliver færdig.:D Sådan er Devina ikke. Hun giver, hvad jeg forstår ved en rigtig kæreste oplevelse. Hun er god til at tage initiativ og holde en samtale kørende. Jeg vil ikke gå i detaljer med hvad vi lavede, men hun beskriver selv hendes ydelser i sin annonce. What you read is what you get. 

"GP er en forkortelse for Gods Present"

Bpstar

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.