Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Besøgte denne dejlige pige i dag....<3

Hold da op hvor en modtagelse. Var stort set ikke kommen ind i lejligheden endnu før vi kyssede hinanden med store våde kys.

Hun vil meget gerne kysse og er god til det. Det giver altid en god fornemmelse af rigtig kærestesex.

Det er hende på alle billederne og nogle af dem er taget fra den lejlighed, som hun er i. Hun har det sødeste smil og er utrolig nem at snakke med - på engelsk selvfølgelig... :-)

Vi havde aftalt 30 min med fransk uden. Hun virker som en, der virkelig elsker at have sex og var på alle måder bare en dejlig pige.

Hvis jeg kan finde tid kommer jeg meget gerne og besøger hende igen.....

Vær sød ved hende.

https://annoncelight.dk/showad/334502

Redigeret af Agent666

Skrevet
Agent666 skrev, for 46 minutter siden:

Besøgte denne dejlige pige i dag....<3

Hold da op hvor en modtagelse. Var stort set ikke kommen ind i lejligheden endnu før vi kyssede hinanden med store våde kys.

Hun vil meget gerne kysse og er god til det. Det giver altid en god fornemmelse af rigtig kærestesex.

Det er hende på alle billederne og nogle af dem er taget fra den lejlighed, som hun er i. Hun har det sødeste smil og er utrolig nem at snakke med - på engelsk selvfølgelig... :-)

Vi havde aftalt 30 min med fransk uden. Hun virker som en, der virkelig elsker at have sex og var på alle måder bare en dejlig pige.

Hvis jeg kan finde tid kommer jeg meget gerne og besøger hende igen.....

Vær sød ved hende.

https://annoncelight.dk/showad/334502

Og hvilke billeder skulle så være fra lejligheden mener du????:D

Skrevet
Ståpik skrev, for 42 minutter siden:

Og hvilke billeder skulle så være fra lejligheden mener du????:D

Syntes da at billede 41-44 ser ud til at være ægte billeder fra en lejlighed, og der er appelsinhuden også til at se, modsat modelbilleder. Er ret sikker på man møder hvad man ser på de billeder, uden at have besøgt hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.