Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte denne dejlige pige i dag....<3

Hold da op hvor en modtagelse. Var stort set ikke kommen ind i lejligheden endnu før vi kyssede hinanden med store våde kys.

Hun vil meget gerne kysse og er god til det. Det giver altid en god fornemmelse af rigtig kærestesex.

Det er hende på alle billederne og nogle af dem er taget fra den lejlighed, som hun er i. Hun har det sødeste smil og er utrolig nem at snakke med - på engelsk selvfølgelig... :-)

Vi havde aftalt 30 min med fransk uden. Hun virker som en, der virkelig elsker at have sex og var på alle måder bare en dejlig pige.

Hvis jeg kan finde tid kommer jeg meget gerne og besøger hende igen.....

Vær sød ved hende.

https://annoncelight.dk/showad/334502

Redigeret af Agent666

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agent666 skrev, for 46 minutter siden:

Besøgte denne dejlige pige i dag....<3

Hold da op hvor en modtagelse. Var stort set ikke kommen ind i lejligheden endnu før vi kyssede hinanden med store våde kys.

Hun vil meget gerne kysse og er god til det. Det giver altid en god fornemmelse af rigtig kærestesex.

Det er hende på alle billederne og nogle af dem er taget fra den lejlighed, som hun er i. Hun har det sødeste smil og er utrolig nem at snakke med - på engelsk selvfølgelig... :-)

Vi havde aftalt 30 min med fransk uden. Hun virker som en, der virkelig elsker at have sex og var på alle måder bare en dejlig pige.

Hvis jeg kan finde tid kommer jeg meget gerne og besøger hende igen.....

Vær sød ved hende.

https://annoncelight.dk/showad/334502

Og hvilke billeder skulle så være fra lejligheden mener du????:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ståpik skrev, for 42 minutter siden:

Og hvilke billeder skulle så være fra lejligheden mener du????:D

Syntes da at billede 41-44 ser ud til at være ægte billeder fra en lejlighed, og der er appelsinhuden også til at se, modsat modelbilleder. Er ret sikker på man møder hvad man ser på de billeder, uden at have besøgt hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...