Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har et par gange før besøgt Lucy. Den første gang var det godt, den anden gang var lidt af en fuser, men kun fordi jeg selv kom alt for hurtigt. Men nu var hun atter i Odense og tænkte at jeg ville prøve lykken. Har en svaghed for at blive mundkneppet og sprøjtet i ansigt/mund. Fik hurtigt en aftale på plads og mødte op på stedet, blev trukket indenfor af en Lucy klædt i lårlange sorte støvler og rød latexbody. Rimelig lækker... Så blev jeg tvunget ned på knæ og fik hendes slappe pik i munden. Den blev dog hurtigt stor og stiv. Blev skubbet lidt rundt i forskellige stillinger så hun kunne få hendes pik ordentlig ned i hendes mund, til sidst skød hun hele ladningen udover mit ansigt og ind i min mund. Derefter fik jeg lov til at spille min pik udover hendes støvler. Da jeg kom ud over det blanke lak, lød det straks fra Lucy: "Clean them". Det var ikke aftalt og ikke noget jeg havde prøvet før, men jeg fik mig selv overvundet og fik dem rengjort. Det var megaydmygende at slikke sin egen sperm op, mens jeg havde hendes sperm og spyt udover hele ansigtet. Fed oplevelse, der kalder på en gentagelse.

Link til Lucy på shemalewiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

tak for anmeldelsen. 
hun ser rimelig feminin ud på hendes billeder…. Er hun også det irl?

Ved du om hun også kan være underdanig/submissiv?

hvad var prisen på dit besøg?

 

Dylan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes hun er ok.

Jeg ved ikke om hun kan være sub. Jeg tænder selv på at være sub i forhold til shemale/trans, så har aldrig spurgt.

Betalte 1500 kr. 

Dylan skrev, for 48 minutter siden:

Hej 

tak for anmeldelsen. 
hun ser rimelig feminin ud på hendes billeder…. Er hun også det irl?

Ved du om hun også kan være underdanig/submissiv?

hvad var prisen på dit besøg?

 

Dylan

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg ved ikke, hvor lang tid jeg var der. Lige i dette tilfælde er tiden ikke så afgørende for mig, er nok snarere til det hurtige for at holde forestillingen om bare at blive brugt til at tilfredsstille. Jeg vil tro jeg var der 15-20 min., kiggede ikke på uret havde nok at gøre med at stille mund og tunge til rådighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-massage skrev, den 14.11.2022 at 19:44:

Hej

Besøgte for nylig Lucy i Århus.

Jeg fik en fantastisk prostata massage og en hel masse andet lækker sex. 

Fyrer hun ikke en byge af du skal sluge? Jeg skal ikke have noget klinket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...