Hop til indhold
Gammel rotte

Sted hvor man kan hygge sig et par timer.

Recommended Posts

Hej, er der nogen der har en ide til et sted hvor jeg kan tage en sexdate med hen et par timer? Jeg kender swingerklubberne, legelejligheden, hoteller mm., men er nysgerrig efter om der er andre muligheder som jeg har overset? Pft. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 1 time siden:

Hej, er der nogen der har en ide til et sted hvor jeg kan tage en sexdate med hen et par timer? Jeg kender swingerklubberne, legelejligheden, hoteller mm., men er nysgerrig efter om der er andre muligheder som jeg har overset? Pft. 

Måske smart, at skrive hvor i landet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er frisk på en trekant!

Hvis du tager kæresten, konen eller elskerinden med, så bliver vi tre!

Hvis hun er ung nok og ser dejlig ud, så måske jeg kan finde et sted vi kan være. 

Sorry, kunne ikke lade være, at støve den gamle vittighed af. 

Selv bruger jeg sommerhuset, enten ejet eller lejet. Har også om sommeren en bette motorbåd, hvor man godt kan hygge sig lidt. Har også haft lejet en luksus hytte på en campingplads et par gange. Her er der også bad og toilet. Uden for højsæson og weekender, kan det tit gøres rimelig billigt. Ellers naturligvis de gængse hoteller og moteller, som du selv er inde på. 
Er vejret perfekt, er en skovtur med et stort tæppe heller ikke at foragte. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, den 18.1.2022 at 12:21:

Hej min ven. Hvis jeg skulle leje en lille lejlighed ud til dig, i f.eks. 2 timer, hvad ville du så give..?

Jeg tror altså ikke på, at det ville kunne svare sig for mig, når man tænker på den tid jeg skulle bruge på administration..

Men jeg vil meget gerne høre hvad du tænker..?

Mvh.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, den 18.1.2022 at 23:34:

en luksus hytte på en campingplads et par gange. Her er der også bad og toilet. Uden for højsæson og weekender, kan det tit gøres rimelig billigt.

Mange tak for brugbart og ikke-kendt alternativ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, den 18.1.2022 at 12:21:

Jeg kender swingerklubberne, legelejligheden, hoteller mm.

Kan du uddybe "mm."? Hvad mere kender du allerede?

Jeg mener Darkroom kan lejes indimellem?

Pussy Galores lejede ud på timebasis på deres gamle adresse, men jeg kan ikke se, at de gør det nu? Måske andre klinikker har ledig kapacitet og er åbne for forslag?

Diskret udlejning: https://diskretudlejning.dk/search-result/?directory_type=general&q=&custom_field[custom-select]=&in_loc=337&in_cat=&price[0]=&price[1]=

Og så er der de lurvede klubber/kabinebiografer omkring Istedgade - det kan jo have en særlig charme. Herunder det tidligere Klub 18, nu Candy Club: http://candyclub.dk/index.html

Nu skriver du "legelejligheden", men der er mig bekendt to af dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 20 timer siden:

Kan du uddybe "mm."? Hvad mere kender du allerede?

Jeg mener Darkroom kan lejes indimellem?

Pussy Galores lejede ud på timebasis på deres gamle adresse, men jeg kan ikke se, at de gør det nu? Måske andre klinikker har ledig kapacitet og er åbne for forslag?

Diskret udlejning: https://diskretudlejning.dk/search-result/?directory_type=general&q=&custom_field[custom-select]=&in_loc=337&in_cat=&price[0]=&price[1]=

Og så er der de lurvede klubber/kabinebiografer omkring Istedgade - det kan jo have en særlig charme. Herunder det tidligere Klub 18, nu Candy Club: http://candyclub.dk/index.html

Nu skriver du "legelejligheden", men der er mig bekendt to af dem.

Hej Advarsel. Jeg kender godt til klinikkerne som lejer ud på timebasis, Bnb, diskret udlejning, kabinebiografer (men er der ikke snart ryddet ud i dem?), Candy, 52 og såvidere. Jeg er egentlig ude efter inspiration a la det du kommer med, så tak for det. Hvad er Darkrooom?? Kender godt meningen med darkroom, men er det et sted? 

Jo, der er 2 legelejligheder mig bekendt. En gang var der også en SM-lejlighed, men ved ikke om den eksistere længeren. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, 1 time siden:

Hvad er Darkrooom

Der er Domina Darks lokaler. Det ser adressemæssigt ud som om hun har slået sig sammen med Pussy Galores. Men jeg mener hun kunne finde på at leje et lokale ud tidligere, da det københavnske lå et andet sted(?)- nu skriver hun ikke noget om det:

https://dominadark.dk/darkrooms/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...