skraber7556 67 Skrevet 17. Januar, 2022 Hej guys. Jeg er en lille smule i tvivl om denne "forespørgsel" hører hjemme i efterlysninger eller i sexevents.. men here goes.. Nogle af jer der har kontaktet dem der har indlagt denne annonce, og rent faktisk hørt tilbage fra dem angående eventet? https://annoncelight.dk/showad/335448 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 18. Januar, 2022 Alt andet lige: Man skal sende billede af ansigt og pik. Nu venter jeg bare på at alle dem der brokker sig over selfie-mafiaen kommer ind i tråden, men lige der trækker jeg personligt grænsen. Jeg har sendt sendt billeder af min krop, men aldrig af både ansigt og pik. Det er jo som at bede om en Dyrby-sag. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 18. Januar, 2022 Advarsel skrev, 1 time siden: Alt andet lige: Man skal sende billede af ansigt og pik. Nu venter jeg bare på at alle dem der brokker sig over selfie-mafiaen kommer ind i tråden, men lige der trækker jeg personligt grænsen. Jeg har sendt sendt billeder af min krop, men aldrig af både ansigt og pik. Det er jo som at bede om en Dyrby-sag. Kunne ikke være mere enig. Just dont do it :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg