Hop til indhold
Shemalelover321412

Det her skal gentages igen og igen...

Recommended Posts

Hmm, ved sgu ikke rigtigt, hvad jeg skal mene... men hvis lejligheden virkelig er meget flot, så måske... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pinkman skrev, for 6 timer siden:

Hmm, ved sgu ikke rigtigt, hvad jeg skal mene... men hvis lejligheden virkelig er meget flot, så måske... ;)

Flotte stuklofter og nymalede fodlister er personligt noget af det jeg vælger GT efter. det håndværksmæssige skal sgu være i orden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pool

Jeg tror at det er fake billeder af lejligheden, jeg har ikke været i den pågældende lejelighed, men det er bare sådan en fornemmelse jeg får nogle gange. B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kosteskaftet

Letti er tilbage igen efter ha' været væk et stykke tid. Jeg overvejer et besøg. Men... jeg kan ikke lade være med, at få en fornemmelse af at hun bruger paryk. I hvert fald på nogle af billederne får jeg denne mistanke. Er der nogen som har været i nærkontakt med hende som kan bekræfte (gerne afkræfte) dette? Tak for hjælpen.

Link 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mrfisher
kosteskaftet skrev, for 49 minutter siden:

Letti er tilbage igen efter ha' været væk et stykke tid. Jeg overvejer et besøg. Men... jeg kan ikke lade være med, at få en fornemmelse af at hun bruger paryk. I hvert fald på nogle af billederne får jeg denne mistanke. Er der nogen som har været i nærkontakt med hende som kan bekræfte (gerne afkræfte) dette? Tak for hjælpen.

Link 

ja været på hende to gange og skal igen... supersød og meget ung - alle fotos stemmer med virkeligheden. Måske paryk men husker det ikke i kampens hede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...