Gæst Skrevet 5. September, 2013 Er der nogen det er lykkedes at få et aftale med dette par. ? https://annoncelight.dk/annonce/70204/bl ... gen-kan-du 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 5. September, 2013 jeg har mailet lidt med dem ...ved ikke bare en fornemelse syntes de lidt mærkelig måde de svarer på og da de fik mit telefon nummer har jeg slet ikke hørt noget. Skriver også lidt tit hvor vigtigt det er man er gavmild i deres tekst og i de mail man får tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. September, 2013 Det er samme oplevelse jeg selv har haft med dem/hende. Hun skriver bl.a. ,at hun håber vi kan holde kontakten,hvorefter hun ikke svarer mere. Priser er også i den dyre ende,men hvis det på den anden side var et seriøst par,og ikke bare to platugler,kunne man vel ofre det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 5. September, 2013 Godt der er en der delen min opfattelse af tingene. Enten er de super forsiktige eller så er det nogle platugler. er så også enige i at skal manden deltage og have en oplevelse skal prisen ned. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 6. September, 2013 Det er helt klart èen mand. Sådan ville en kvinde aldrig skrive. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GiftEventyrMand 22 Skrevet 14. Juli, 2014 FIk man nogensinde kontakte til dette her frække par? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg